the_fire Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 *snip* Må du si ifra når du får ordrebekreftelsen... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Må du si ifra når du får ordrebekreftelsen... Skal gjøre det, kommer den via post (mener jeg har lest det) eller via E-mail? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ordrebekreftelsen fikk jeg i emailen min nå. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ja ja endelig våken etter en lang natt Ordre bekreftelsen landet i min innbox kl 6.55 i dag tidlig Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ja ja endelig våken etter en lang natt Ordre bekreftelsen landet i min innbox kl 6.55 i dag tidlig "Gratulerer , du er den heldige vinner av en Dell 9300 til en fantastisk god pris!" Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ja ja endelig våken etter en lang natt Ordre bekreftelsen landet i min innbox kl 6.55 i dag tidlig "Gratulerer , du er den heldige vinner av en Dell 9300 til en fantastisk god pris!" Thank you Nå er prisen på samme maskin jeg kjøpte i går justert litt... 6500,-kr opp Dette må være årets pc kjøp Lenke til kommentar
lps999 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 bestillte 9300 i går selv, til samme geniale pris..... Har forhåndsbetalt nå, men ikke fått noe ordrebekreftelse på mail, men det kan vel gå lang tid? Jaja, har jo betalt nå, så det må vel gå greitt Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Dell må jo ha gjort en feil! Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Denne lå i e-postkassa da jeg våknet nå.. Vi takker for din bestilling. Din ordre er registrert og sendt til fabrikken for produksjon. Dell's salgs- og servicevilkår er gjeldende, og finnes på www.dell.no. Forventet leveringstid: 7-10 arbeidsdager. Wow! Takk, takk, takk, Dell! Ser jammen meg at prisen har gått opp i dag også, selv om jeg hadde mistet troen på at det var noe "spesielt".. Men det var det tydeligvis. Takker og bukker for tips om linken hos Dell, og en latterlig stor takk til Dell som gir en student som meg selv muligheten til å få jobbe med en topp bærbar maskin til en fantastisk pris. Nå har vi jo alle noen kroner "til gode" hos Dell, så da blir det jo fort Dell-kunder av oss i fremtiden. Edit: Betalt for oppsettet i går: 11321,- Samme oppsett i dag: 16284,- Endret 6. september 2005 av Nobu Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Dell må jo ha gjort en feil! Snakket med Dell i stad, og makinen er satt i produksjon allerede. Han sa også at det jeg hadde betalt var den prisen jeg ville få den for (feil eller ikke) alt var 100% i orden Dem har nok gjort en feil med dette ram tilbudet sitt på 2048MB for samme oppsett ligger inne i dag uten om rammen som jeg flyttet fra 2048 til 1024, og da datt pc-en som et søkk i pris.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jada-jada: Har du prøvd å spore den på dells side? Kan du se om det dukker opp noe der? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jada-jada: Har du prøvd å spore den på dells side? Kan du se om det dukker opp noe der? Jeg nevnte dette for jeg fikk feil ordre nr, men det tar minst 24 timer før man kan spore sa han. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jada-jada: Nei da så. Da får jeg vente spent i noen timer til. Skulle nesten tru at det var julaften nå. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jada-jada: Nei da så. Da får jeg vente spent i noen timer til. Skulle nesten tru at det var julaften nå. Aldri vært så sabla morro å slenge ut drøye 10 lapper for en vare gitt Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Hva? Hvordan skjedde det? Var det bare en kort periode dere fikk maskinen så billig? Jeg kjøpte 1,86GHz, 1 GB ram, 80 GB harddisk, GeForce 6800 og DVD-brenner til 13.000 for en ukes tid siden, og da jeg konfigurerte det samme systemet på nett nå nettopp, landet prisen på 16.509. Og nå har dere fått samme maskinen, men MED den beste skjermen, til 5.500 kroner mindre?? Hvordan kan de plutselig sette ned prisen med 5.500 kroner?? Jeg følte meg rimelig happy med dealen min, men nå begynner jeg å lure... Forresten tror jeg folk får belage seg på litt ventetid. Bestilte fredag for 1,5 uker siden, og maskinen er fortsatt i produksjon. Virker som de venter på noen komponenter. Men lagret lengst, verdt å vente på. Endret 6. september 2005 av Fjonisen Lenke til kommentar
Buggz Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det var bare en kort periode pga en liten glipp i systemet til Dell. Nettsida hadde en viss standardkonfigurasjon som kosta ca.15000, og meninga var å kunne legge på på 4900 ekstra for å gå fra 1GB til 2GB RAM. Dette ble gjort omvendt, dvs 2GB RAM var satt til standard på laptopen som fortsatt kosta ca.15000. Dermed tok vi bort den 4900 kroner dyre RAM-en, og vips blei alt veldig mye billigere. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Å, så heldig dere var! Dere får nyte det. Gratulerer! Gleder meg som en unge selv til jeg mottar PCen! Stikkord: BF2! Lenke til kommentar
kveit Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Er rimelig irritert over å ha gått glipp av supertilbudet/glippen på Dell sine sider i natt, men er fortsatt sugen på en inspiron 9300. Hva synest dere om dette oppsette i forhold til prisen? Skulle gjerne hatt mer ram, men det koster jo 1550 kr for lusne 512 ram. Er det noe å hente på å ringe en selger, og hvilke argumenter bør jeg i såfall bruke for å prute? Intel® Pentium® M prosessor 750 (1.86 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz FSB) 17" UltraSharp™ Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) TFT med TrueLife™ 512MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x256) Free Upgrade 256MB NVIDIA® 80GB (5400rpm) IDE harddisk Pris: 15 271,- Inkl. mva, miljøgebyr og frakt Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 vent på et bedre tilbud du, jeg fikk min med samme specs for 12000 for en uke siden... Lenke til kommentar
strez Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Så dere har fått ordrebekreftelse, dere som bestilte under den gloriøse glippen? Venter fremdeles på min, litt nysgjerrig på hva jeg egentlig bestilte i går.. billig ble det hvertfall Vet dere om det er noe sted å få frem ordren min på dell-sidene før jeg har fått kundenr og sånt stasj? Så noe annet: jeg hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe et drog av en maskin som 9300, så i grunn etter noe jeg kunne bruke på universitetet, forelesning/seminar-maskin. Er det noen som har brukt den til det? Vekten er ikke så viktig, lovsamlingen er tung uansett , men det er kanskje ikke så fett om han ved siden av deg ikke ser foreleseren for bare ultraglossy 17tommers ekstravaganse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå