Fredrik Larsen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Sansynlighvis den eneste fordelen ved å gjøre det mot å kjøpe en XPS Gen. 2, er at du får en laptop som er mindre og ser mye bedre ut. De hvite listene rundt maskinen på 9300 er også et ypperlig "lakk-objekt" om du ønsker å skille deg fra mengden . Happy modin! 9300 er like stor som XPS2, bortsett fra strømadapteret til XPS2 som er en god del større. Hvis jeg skal lakke den hvite kanten, må den slipes ned først da eller? Tenkte jeg skulle lakke begge kantene ved tastaturet og på baksiden av skjermen, og få svart kant rundt skjermen! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 nVidia Forceware 80.40 er ute, og dem yter etter hva jeg har sett ganske mye bedre (til å være drivere!) Xtreme-G HD, ferdig moddet til laptop - TweaksRUs Standard, med .INF til laptop - Laptopvideo2Go Skal installere nå. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hvis jeg skal lakke den hvite kanten, må den slipes ned først da eller? Tenkte jeg skulle lakke begge kantene ved tastaturet og på baksiden av skjermen, og få svart kant rundt skjermen! Lakking av laptop (utsiden, vel å merke, og godt maskert/demontert): slip hele flaten med sandpapir 600 eller finere, med vann (slipepapiret må være beregnet for bruk med vann. vannet gjør at du unngår riper) til flaten er matt. Deretter lakker du med primer, før du begynner med hovedfargen. Lakk tynt, vent til det er så godt som tørt, og legg ett nytt lag om igjen til du får riktig farge. Til slutt lakker du med klarlakk (matt eller blank) på toppen. Dette gir en veldig holdbar paintjob. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det må testes! Skal jo selvfølgelig ta av delen jeg skal lakke, og skal maskere godt. Lenke til kommentar
zotac Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hei skal kjøpe i9300 og har to spørsmål. 1.60 GHz, skal pinmoddes 1.6 400 fant jeg billigst på netshop er dette rett ? Maskinen skal brukes på jobben, men jeg håper på å kunne spille bf2 på den. og da lurer jeg på hvliken skjerm som gir minst etterslep? Lenke til kommentar
_Einar_ Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 nVidia Forceware 80.40 er ute, og dem yter etter hva jeg har sett ganske mye bedre (til å være drivere!) Xtreme-G HD, ferdig moddet til laptop - TweaksRUs Standard, med .INF til laptop - Laptopvideo2Go Skal installere nå. Har du noen før og etter 3dmark resultater (hvor du ikke oc korter ) før og etter de nye driverene??? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Maskinen skal brukes på jobben, men jeg håper på å kunne spille bf2 på den. og da lurer jeg på hvliken skjerm som gir minst etterslep? Tror ikke det er noe forskjell på responstiden! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Har du noen før og etter 3dmark resultater (hvor du ikke oc korter ) før og etter de nye driverene??? Har ingen benchmarks med uklokket skjermkort! Ligger før/etter benchmarks på Laptopvideo2Go. -- @zotac: les mail Endret 2. juli 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hei skal kjøpe i9300 og har to spørsmål.1.60 GHz, skal pinmoddes 1.6 400 fant jeg billigst på netshop er dette rett ? M 725 er riktig prosessor for 1.6->2.13 Pinmod ja. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Er jo nesten så mange som har 9300 nå at vi kunne arrangert eget lanparty, eller i det minste en rekke på TG . Hadde jo hvert kult å kunne hvise hverandre tweaks og mods, og hvor umåtelig fett hadde det ikke sett ut på TG med en rekke med 10 like über-laptoper . Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Lenge til TG da. Dere skal bli lang i maska når dere ser min i9300 med 2.26ghz, go6800 med ultra bios og xps2 skjermkortkjøler, lakka, med 2 harddisker. Endret 2. juli 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
DestructO Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Lenge til TG da. Dere skal bli lang i maska når dere ser min i9300 med 2.26ghz, go6800 med ultra bios og xps2 skjermkortkjøler, lakka, med 2 harddisker. håhå Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Lenge til TG da. Dere skal bli lang i maska når dere ser min i9300 med 2.26ghz, go6800 med ultra bios og xps2 skjermkortkjøler, lakka, med 2 harddisker. Puh... 2 HDD'er sier du? Er det RAID-kontroller på 9300? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Lenge til TG da. Dere skal bli lang i maska når dere ser min i9300 med 2.26ghz, go6800 med ultra bios og xps2 skjermkortkjøler, lakka, med 2 harddisker. Puh... 2 HDD'er sier du? Er det RAID-kontroller på 9300? Nope, er nok ikke det. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) hifiking, har du bestilt deg harddisk-bay fra Huang? Skal sende pengene på mandag, gleder meg! PM 1.7/400 bestilt, PM 1.6/400 solgt. Endret 3. juli 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Bytter dere da ut DVD-rom'en? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 hifiking, har du bestilt deg harddisk-bay fra Huang? Skal sende pengene på mandag, gleder meg! PM 1.7/400 bestilt, PM 1.6/400 solgt. Jeg har ikke vært på nett på en stund nå så jeg har ikke sett opplegget før nå. Skal vi bestille sammen så slipper vi så mye frakt? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) hifiking, har du bestilt deg harddisk-bay fra Huang? Skal sende pengene på mandag, gleder meg! PM 1.7/400 bestilt, PM 1.6/400 solgt. Jeg har ikke vært på nett på en stund nå så jeg har ikke sett opplegget før nå. Skal vi bestille sammen så slipper vi så mye frakt? Fra Huang? Gjerne. Hvem skal bestille? Hey, legg meg til på MSN. Endret 3. juli 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 MSN er en god idé. Interessant opplegg dere har planlagt, og jeg (vi?) gleder oss til å se resultatet, men kan vi ikke kutte ned på småpraten. Begynner å blir noe offtopic her. Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå