Gå til innhold

Dell Inspiron 9300 - erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte på å bygge samme opplegget, men dell hadde ikke 60gb 7200rpm kunn 5400..

Det får du hvis du kontakter en selger! (tlf: 23 16 25 25) :)

ååå.. men da så :) Lurte på en ting til.. Det står at tilbudet gjelder for Dell i9300 2X RAM.. det stemmer jo ikke når man bygger den..

Lenke til kommentar
Tenkte på å bygge samme opplegget, men dell hadde ikke 60gb 7200rpm kunn 5400..

Det får du hvis du kontakter en selger! (tlf: 23 16 25 25) :)

ååå.. men da så :) Lurte på en ting til.. Det står at tilbudet gjelder for Dell i9300 2X RAM.. det stemmer jo ikke når man bygger den..

Har sett det jeg også. Og det irriterer meg. Kanskje jeg bestiller i neste uke. Får se om jeg får solgt denne maskina. :)

 

-John :)

Lenke til kommentar
Tenkte på å bygge samme opplegget, men dell hadde ikke 60gb 7200rpm kunn 5400..

Det får du hvis du kontakter en selger! (tlf: 23 16 25 25) :)

ååå.. men da så :) Lurte på en ting til.. Det står at tilbudet gjelder for Dell i9300 2X RAM.. det stemmer jo ikke når man bygger den..

Har sett det jeg også. Og det irriterer meg. Kanskje jeg bestiller i neste uke. Får se om jeg får solgt denne maskina. :)

 

-John :)

Jeg også! :dribble:

 

Må også få solgt den gamle stasjonære min. :ermm:

 

Slid

Lenke til kommentar

Hei.

 

Mottok, min 9300 idag. Har installert 76.50 drivarane på laptopvideo2go. Men synest at alle bilder og flash eg ser på internett er dårlig oppløsning på. Veldig kornete liksom. Er det noken som veit om ein kan forbedre dette på noken måte? (var slik før eg installerte dei nye drivarane og)

 

Det hakker og litt når ein scroller opp og ned på internettsider..

Endret av kaldt
Lenke til kommentar
Takker Fredrik, vart bedre det ja!

 

Men ka oppløsning kjøre dokke? Synest ting værte litt smått i 1900x1200....

Kjører 1920x1200 siden tekst bare vises klart i native oppløsning (som er 1920x1200 på denne skjermen). Skjermen er klar og fin og helt lesbar med mitt syn hvertfall! :)

Ta bilde av skjermen, Fredrik? Med digitalkamera. Ikke print-screen.

 

 

-John :)

Lenke til kommentar
Hvordan er det å ta den med seg? Er det så forferdelig å ikke ha ultraportabel? Noen som bruker den på møter/studier?

 

Hva er den egentlige batterilevetiden på 9celle batteriet?

Jeg får 3.5t med undervolting av cpu :)

 

Kjører 800MHz (min. hastighet) på 0.7v, 1860MHz (maks hastighet) på 1.004v - mindre varme og viftestøy, 100% Prime-stabilt :D

 

rmclock2lj.png

:yes:

 

Fredrik. har du oppdaget at det er endel problemer med bruk av RMClock programmet. Eller har du løst dem? (Det værste er nok at man må velge mellom den HLT instillingen som gjør at maskinens standby funksjon ikke virker, eller den som gj;r at speedstep ikke virker, men programmet lager også rot mht rapportering av clockhastigheter og prosessorbruk, samt bruker selv opptil 2% av sistnevnte).

(Jeg gikk over til et som heter Centrino Harware Control og det virker perfekt på alle områder, så langt).

 

chc2zz.th.gif

Endret av ols
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...