Gå til innhold

Dell Inspiron 9300 - erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bilde 3:

Laptopen får fint plass, akkompagnert av en stor kaffetermos og 1 1/2 liter vann. I tillegg er det god plass til lader, ekstra mus, og matpakke(gadd ikke smøre en bare for bildet :) )

 

Sekken er ikke polstret, så det blir lite beskyttelse for lappen. Allikevel, det er ikke noe problem ved normale transportmetoder.

post-72-1116447005_thumb.jpg

Lenke til kommentar

PC-en ligger jo løst i sekken, og det liker jeg ikke. :(

Den får masse støtt når du setter den ned osv, vil ha en sekk som er beregna for laptop. :love:

 

Det blir nok Targus XL (TXL617):

B0001EMM10.01.PT01._SCLZZZZZZZ_.jpg

 

:love::love::love:

 

Men hvor finner jeg en butikk som sender til Norge? :no:

Hvis noen vet om en butikk så hadde det vært fint. :love:

 

Btw, sterk mann som klarer å holde i9300 med en hånd! :thumbs::lol:

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar
PC-en ligger jo løst i sekken, og det liker jeg ikke. :(

Den får masse støtt når du setter den ned osv, vil ha en sekk som er beregna for laptop. :love:

Skjønner hva du mener. Sekken var egentlig ment som en provisorisk mellomløsning, men så ble jeg så glad i den. :love:

Mulig jeg legger en skumgummimatte i bunnen elns. Da blir den perfekt!

 

Btw, sterk mann som klarer å holde i9300 med en hånd! :thumbs::lol:

:cool:

 

 

:!:

Endret av sven-o
Lenke til kommentar
har et lite problem her :thumbdown:  Prøver å legge inn World Of Warcraft på min I9300.. Første CD går greit, men når jeg putter inn den 2-CD`en; så blir alt hvitt, og programet svarer ikke... har prøvd noen ganger og det skjer det samme hver gang :(  :ermm:

 

 

Noen som vet hva det kan være?

Hadde akkurat samme problemet jeg. Første gang stoppet det på 4. cd, andfre gang ved 2. cd. Men 3. gang funka det!

Prøv å vær rask med å legge i ny cd når forrige er ferdig..

ok :dribble::w00t:

Lenke til kommentar
Da var pc-en bestilt:

Pentium M 1.86 GHz

1x1024mb DDR2 (snart 2GB :evil:)

60gb 7200rpm

Go6800 256mb

DVD-brenner

 

16.327,- :p:love:  :D

Trodde du skulle bestille en 1.6/400 CPU eg?

 

Skal forhåpentiligvis kjøpe denne pcen jeg også :love: (må bare få solgt den gamle først ;) ).

Vil du merke stor forskjell med en 7200 rpm harddisk kontra en med 5400 rpm?

 

EDIT: skrivefeil

Endret av L@xen
Lenke til kommentar
Det har jeg. 7200rpm gir deg: Mye støy, mye varme, kortere batteritid (minimalt), noe rundt 1-5% bedre ytelse og brife-faktor.

Siden denne pc'en bråker ganske mye fra før er det ikke så farlig, så da ville også jeg klint til med alt som er mulig for å øke ytelsen.

Kan du bevise at den lager mer varme enn 60gb 5400rpm og at det faktisk er disken som lager den varmen?

Hvis du bruker FanGui til å regulere viftene vil den støye mindre.

Lenke til kommentar
Det har jeg. 7200rpm gir deg: Mye støy, mye varme, kortere batteritid (minimalt), noe rundt 1-5% bedre ytelse og brife-faktor.

Siden denne pc'en bråker ganske mye fra før er det ikke så farlig, så da ville også jeg klint til med alt som er mulig for å øke ytelsen.

Pfft...Tull!

Etter at 7200'n min feilet puttet jeg inne en 5400 samsung spinpoint. Ikke bra. Den er ikke mer stille, og GPU'n min har steget med 3 grader idle etter at jeg puttet den inn.

 

TIPS: Hitachi diskene har noe som heter Aquostic management elns. Last ned tools fta hitachi, og følg instruksen. Fant det på denne siden.

Støyen fra diskene blir MERKBART lavere. Bør testes.

 

Og nei... Denne laptopen støyer IKKE.(dersom du bruker fangui)

Endret av sven-o
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...