Gå til innhold

Dell Inspiron 9300 - erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noe spesielt man bør gjøre for å få bedre bilde ved DVD-titting? Synes bildet er ltt kornete...

Du kan jo ta en titt på den nyeste HTPC guiden. Der anbefaler de ulike dvd programmer med henhold til kvalitet (det er stor forskjell). Diverse filter ved hjelp av f.eks ffdshow vil øke kvaliteten ytterligere.

Takk skal du ha!!! Skal sjekke ut nå.... :dribble:

Lenke til kommentar

Men. Jeg skal ha en 60gb 7200rpm, KUN til OS og kanskje spill. Og ha en/to? 300gb eksterne harddisker. Har jo 650gb på denne maskinen. Vil ha en laptop fordi stasjonæren er ekkel å ha me seg, samt at den bråker litt. Og jeg vil ha det stille når jeg ser Anime (Japansk animasjon), noe som jeg gjør veldig mye av tiden.

 

-John :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Slettet noen off topic poster her...

 

Geir :)

Takk, det går litt over stokk og styr her noen ganger. ;)

 

Noen som vet om tilbudene til Dell går ut 18.05 kl. 00:00 eller varer dem ut dagen? :hmm:

Før jeg bestilte sjekka jeg en "tilbudsovergang". Kan ikke helt huske dato eller hvilket tilbud. Men i alle fall, hvis tilbudet utløp 20.04, gjaldt fortsatt tilbudet på nettsidene til Dell kl. 01.00 natt til 21.. Og til og med morgenen 21. var det de samme tilbudene som gjaldt. Først når jeg kom hjem kl. 15.30 var de nye tilbudene lagt inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...