Gå til innhold

Dell Inspiron 9300 - erfaringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går sikkert også an å overtale noen av selgerne til å endre til 1x1024 MB i stedenfor 2x512 MB gratis med litt overtalelse om at det ikke utgjør noen forskjell.

Og 7200rpm skader vel heller ikke! :thumbup::love:

Endret av Panofix
Lenke til kommentar
Fredrik, ser du har bestilt med 7200RPM. Men jeg leste tidligere at Dell bruker Hitachi-disker. Så jeg lurer på hvorfor du bestiller noe som koster 800kr mer (Ifra 40gb)

Fordi en ny koster 1.200,- og en 40gb er ubrukelig.

Joda, men, Hitachi er shit?

Lenke til kommentar
Fredrik, ser du har bestilt med 7200RPM. Men jeg leste tidligere at Dell bruker Hitachi-disker. Så jeg lurer på hvorfor du bestiller noe som koster 800kr mer (Ifra 40gb)

Nei, why?

De leverer da gode produkter de.

Endret av Panofix
Lenke til kommentar

Nei, why?

De leverer da gode produkter de.

Joda, Hitachi er ok, men Samsung SpinPoint Silent Seek er visstnok mye bedre pga. støyniva og pris. Vurderer å bestille med 40gb 5400rpm (eller 60gb 5400rpm og selge til pappa) og bestille 100gb 7200rpm diskene når dem kommer. :yes:

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar
Joda, Hitachi er ok, men Samsung SpinPoint Silent Seek er visstnok mye bedre. Vurderer å bestille med 40gb 5400rpm (eller 60gb 5400rpm og selge til pappa) og bestille 100gb 7200rpm diskene når dem kommer. :yes:

God ide å selge til foreldre! :)

-John :)

Lenke til kommentar

Tilbake til siste pris på i9300: 15.900 kr

Jeg vet ikke helt om jeg greier å vente til sommeren selv om prisene ofte er ekstremt lave da. Selgerne er jo ofte svært interessert i å få solgt PCer på den tiden - det betyr lave priser til forbrukerne!

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke helt om jeg greier å vente til sommeren selv om prisene ofte er ekstremt lave da.

Hvorfor er det ekstremt lave priser om sommeren? :hmm:

Store firmaer og generelt de fleste privatfolk kjøper ikke PC om sommeren.

Men er du for sent ute, og bestiller nærmere høsten, spretter prisene opp igjen - "student-maksimal-satt-opp-priser" - hehe.

Vet ikke helt hvorfor det er sånn, men sant er det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...