Gå til innhold

Dell Inspiron 9300 - erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noe spesielt man bør gjøre for å få bedre bilde ved DVD-titting? Synes bildet er ltt kornete...

Du kan jo ta en titt på den nyeste HTPC guiden. Der anbefaler de ulike dvd programmer med henhold til kvalitet (det er stor forskjell). Diverse filter ved hjelp av f.eks ffdshow vil øke kvaliteten ytterligere.

Lenke til kommentar
thx

Har nå fulgt istruksjonene og slettet den originale gf-driveren, og installert den oppgraderte. Men hvor finner jeg denne meyen. Når jeg høyreklikker i skrivebordet kmmer den samme menyen opp som fr såvidt jeg kan se :hmm:

Veit ikke :blush:

 

I Far Cry er alt veldig lyst. Der man starter ( på førsten av spillet) skal det være mørkt, men allt hos meg er nesten gult :thumbdown::cry:

 

Grafikken funker ikke helt :hmm: alt er litt rart. Noen ganger er bakken svart osv.

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre??

Det var akkurat sånn hos meg før jeg lasta ned 1.3 patchen. Alt var gul-grønt helt i starten, der det skulle være mørkt. I tillegg var det store svarte og kantete felter i jungellandskapet utenfor. Etter at jeg hadde innstallert 1.3 patchen var alt i orden. Patchen finner du her: http://www.farcry.ubi.com/

Gå på downloads-patches-1.3 :yes:

ok takk ;)

 

Noen som har spilt WoW på i9300?

 

Når jeg putter in den 2 CD`en så klikker alt :ohmy::mad: og får jeg starter å instalere det så kommer det at jeg har for lite cpu? men jeg har 1.73 m prosessor :hmm:

Lenke til kommentar
Fikk ikke bestilt, men skal bestille mandags morgen kl.8! :p

Traitor!

 

(jeg og, skal kjøpe tundra 1559 :p )

Hehe. :!:

Fant ut at 12" ble litt kjipt i og med at jeg ikke har noen pc fra før (solgt :p) og bruker jeg alle penga på en 12" kan jeg bare bruke den, og 12" blir litt for lite til å bruke hjemme og sånn. ;)

haha.. solgte min stasjonære for 1 uke siden jeg og... Akuratt samme tankegangen.. og samme konklusjon. :thumbup:

Lenke til kommentar

Denn prisen fikk jeg nettop klikket meg til på Dells nettsider. Synes det var en skikkelig fet deal. Kanskje jeg skal går for den. :dribble::love:

 

 

Prosessor: Intel® Pentium® M prosessor 750 1.86 GHz

 

Minne: 1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512)

 

Grafikk-kort: 256MB NVIDIA®

 

Harddisk: 60GB (5400rpm) IDE harddisk - ønsker 7200rpm!

 

Optiske enheter : Fixed intern 8X DVD+/-RW Drv med Software

 

Hovedbatteri: Ekstra primært 9-celle 80 WHr batteri

 

Skjermer: 17" UltraSharp™ Wide Screen WUXGA (1920 x 1200)

 

 

Totalt beløp: 15.927,50 kr Inkl. mva.

 

 

Kanskje denne prisen du leter etter Fredrik Larsen - fy så billig det er nå!

Endret av Panofix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...