Gå til innhold

Dell Inspiron 9300 - erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når man stiller en rekke krav til en ting, må en regne med at man må ta det  ene og gi slipp på det andre.  :ermm:

En 15.4" er da ikke så mye å forlange, i9100 f.eks hadde jo det! :)

En 15.4" er selvsagt god til spill. Men det jeg mener er bare at skal en ha en "gaming-laptop" bør en fortrinnsvis ha 17" skjerm, og da må en gi slipp på ønsket om en liten maskin,( selvsagt) eller; En fordel gjør ofte at det følger med en bakdel. :hmm:

Men her er det jo uansett hver enkelt som må handle ut ifra sine egne krav :yes:

 

( Må si du har vanskelig for å bestemme deg for valg av maskin :sleep::) )

Lenke til kommentar

Fy flate, Fredrik. Jeg støtter deg FULLT ut med ditt nye valg. Den msi'en er pheet! At msi har klart å skvise så mye snacks i en 2,6cm høy lapp er for meg uforståelig.

 

Hadde det ikke vært for at jeg faktisk trenger høy oppløsning(les: wuxga) i arbeidet mitt, ville jeg nok også ha gått for en 12". I så fall ville nok msi ha gått av med seieren. Eventuelt IBM X.

Lenke til kommentar
IBM ThinkPad X40 fristet, men den er litt dyrere og har mye, mye dårligere skjermkort. X41 har GMA900 men koster ENDA mer... :(

 

Mens den MSIen er den feteste laptopen jeg noensinne har sett, har glossy skjerm og Turion64 med X300! :dribble:

MSI har vel også widescreen? Stort pluss.

 

Hva blir forresten prisen på denne lille tassen?

Lenke til kommentar

Ganske billig til å være blant de råeste ultraportable. Har jo ikke delt minne på grafikk heller! :thumbup:

Hvordan tror du den er på støy? DELLs x1 er jo vifteløs. Mulig jeg hadde vurdert den også, selv om jeg ikke ser for meg at du har spesielt lyst til å ha mer med dem å gjære. ;)

 

 

For tiden er jeg på god vei til å avslutte en mastergrad i systemutvikling.

På fritiden knoter jeg en del med programmering i dotNET og Java. Slikt krever mye skjermplass, og jeg unner ikke min verste fiende å sitte med visual studio på en xga laptop. ;)

 

Blir også brukt en del fritid på webutvikling, selv om det ikke har blitt mye tid til det i det siste.

Endret av sven-o
Lenke til kommentar
Ganske billig til å være blant de råeste ultraportable. Har jo ikke delt minne på grafikk heller! :thumbup:

Hvordan tror du den er på støy? DELLs x1 er jo vifteløs. Mulig jeg hadde vurdert den også, selv om jeg ikke ser for meg at du har spesielt lyst til å ha mer med dem å gjære. ;)

 

 

For tiden er jeg på god vei til å avslutte en mastergrad i systemutvikling.

På fritiden knoter jeg en del med programmering i dotNET og Java.  Slikt krever mye skjermplass, og jeg unner ikke min verste fiende å sitte med visual studio på en xga laptop. ;)

 

Blir også brukt en del fritid på webutvikling, selv om det ikke har blitt mye tid til det i det siste.

Joda...Dell går greit så lenge jeg får en annen selger. ;)

 

Mastergrad i systemutvikling? :blink::omg:

Blir nok bare VGS på meg (GK/VK1/lærling) :!:

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar
Fikk telefon i dag igjen av Camilla Blom (Dell) og ho tilbød meg en lavere pris (150kr lavere?) :!: Men sa nei, hehe. :devil:

150kr? Glem det! :p

 

 

Jeg har ikke hatt nett på 4 dager (vært på LAN og fått virus.) Så jeg har ikke vært så aktiv i forumet i det siste.

 

 

-John :)

Endret av IC7STORM
Lenke til kommentar

Har hatt i9300 i en uke nå.

Er så langt dr*tfornøyd :)

 

Full grafix med 1g ram og dual layer.

 

Testet å brenne dvd, spillte mp3 (380 timer playlist), lastet ned photoshop trial samtidig som jeg surfet uten problemer. Livet er fett dere ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...