kyrresander Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 med USB-port? På mitt bredbåndsmodem er det en tp ut som kan koples til pc eller router. Jeg har koplet denne til wan-kontakten på wlan-routeren min. Obs: det er forskjell på wlan og wan. OK TAKK Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) For å si det sånn: Mange som har Apple, sitter på café med en kopp kaffe i den ene hånden mens den andre hånden farer vilt på tastaturet. Det er en brife faktor. Jeg har ingen problemer med å være med i gjengen med min i9300 . Det er en laptop der design og ytelse er høyeste prioritet. Hvis du velger pc'en uten sånn derre "add-on" deksler, så er det sikkert mange som tror du sitter på den nyeste mac'en. Hadde det ikke vært for dell merket på baksiden selvfølgelig. Edit: Skriveleif Endret 8. mai 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Fredrik:Har du helt gitt opp 9300?? Den er jo så digg! Har du sett den i person? Du kommer til å felle en gledeståre! :!: FSC M4438 er sannsynligvis mye bedre Endret 8. mai 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg tok sånn uten add-on, tenkte at den kom til å knekke å falle av alikevel, mange tror som du sier at det er enn mac, jeg tar riktignok det som en fornærmelse, men men... Lenke til kommentar
kyrresander Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Noen som vet hvor mange USB-porter i9300 har? Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 :!: FSC M4438 er sannsynligvis mye bedre Har ikke den ca samme specs som i9300? Om du skal vente på noe, så må det vel bli noe som er fetere, ikke en laptop med "gamle" specs? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) :!: FSC M4438 er sannsynligvis mye bedre Har ikke den ca samme specs som i9300? Om du skal vente på noe, så må det vel bli noe som er fetere, ikke en laptop med "gamle" specs? Den har omtrent samme specs bare 2 harddisker, Azalio (elns) 7.1 lyd, bedre skjerm Mulig jeg bestiller Dell i9300 når dobbelt-ram tilbudet er borte og vi får 1250kr avslag og fri frakt! Endret 8. mai 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hehe. To harddisker, ja. Litt av et strømsluk da. Åssen skjerm har den? Hva tror du prisen på lappen vil ligge på? Når kommer den? Kanskje det er kommet noe enda fetere da? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Den har 17" WUXGA Crystal View. Batteriet varer i 2 timer. Den skal komme i Juni en gang. Vel, en M3438 (samme maskin med WXGA+) koster 15k, så jeg tipper ca. 17k Hvis det kommer en laptop med X800XT og ikke P4 så kjøper jeg jo den (om den ikke har astronomisk pris) Endret 8. mai 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 På hvilken måte er den skjermen bedre? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hvis den er lik de andre FSC med Crystal View så har den klarere farger og ingen sparkles og ingen lys lekasje Mange sier dem er bedre enn Sony's XBrite! Sier IKKE at Dell i9300 TrueLife er dårlig Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Snakker ikke av erfaring, bare hva andre har sagt. Har selv ikke sett noen av dem med egne øyne. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ok. 9300 er også den eneste 17" wuxga-skjermen jeg har egenhendig sett. Perfekt i mine øyne, men det blir som en mor med sitt barn vet du. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Har du sjekket om du har LG eller Samsung? (Se i Powerstrip) Har du mye "light leak"? Lenke til kommentar
MKE Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Har du sjekket om du har LG eller Samsung? (Se i Powerstrip)Har du mye "light leak"? jeg har samsung men igjen... har ikke sett noen fra europa klage på sparkles... har lest mye rundt på notebookforums.com var diskusjon om dette europa vs usa.. virker som de har ungått det her. noen her som har sparkles eller ? er tekst som vibrerer.... jeg føler min skjerm er perfekt. ser ikke noe lys lekasje heller. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Samsung skjerm. Ingen sparkles. Ingenting galt med tekst. Kan se en ca 2-3mm svak lyslekkasje ved bunnen av skjermen når den er helt svart(f.eks windows oppstart). Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Min XPS2 har ingen sparkles eller andre unoter. Skjønt om jeg setter bakgrunnen til knallgrønn og myser godt så kan jeg se antydning til flimring. Ikke noe plaget av baklyslekkasje heller. En smal stripe nederst hvis jeg går inn for å se den. Nå er det ikke sant at det ikke lekker overhodet, alle LCD-skjermer slipper noe lys igjennom, ellers hadde den vært like svart med lyset på som når den var slått av... Skjermen er rett og slett nesten perfekt. Skarpheten er imponerende. Det eneste området den havner litt bak er fargegjengivelse. Røde farger og tildels grønt (og dermed gult) er blassere enn på min LaCie 20", i likhhet med alle andre laptop-skjermer jeg har sett. Geir Lenke til kommentar
kyrresander Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Når man pakker opp laptopen for første gang, er det sånn man må laden som man gjør med mobil? Hvis det er sånn, hvor lenge må den lades da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå