Gå til innhold

Dell Inspiron 9300 - erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å si det sånn:

 

Mange som har Apple, sitter på café med en kopp kaffe i den ene hånden mens den andre hånden farer vilt på tastaturet.

Det er en brife faktor. Jeg har ingen problemer med å være med i gjengen med min i9300 :p . Det er en laptop der design og ytelse er høyeste prioritet.

Hvis du velger pc'en uten sånn derre "add-on" deksler, så er det sikkert mange som tror du sitter på den nyeste mac'en. Hadde det ikke vært for dell merket på baksiden selvfølgelig. :whistle:

 

Edit: Skriveleif

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
:!:

FSC M4438 er sannsynligvis mye bedre ;)

Har ikke den ca samme specs som i9300? Om du skal vente på noe, så må det vel bli noe som er fetere, ikke en laptop med "gamle" specs?

Den har omtrent samme specs bare 2 harddisker, Azalio (elns) 7.1 lyd, bedre skjerm :p

 

Mulig jeg bestiller Dell i9300 når dobbelt-ram tilbudet er borte og vi får 1250kr avslag og fri frakt! :love:

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar
Har du sjekket om du har LG eller Samsung? (Se i Powerstrip)

Har du mye "light leak"? :hmm:

jeg har samsung

men igjen...

har ikke sett noen fra europa klage på sparkles...

har lest mye rundt på notebookforums.com

 

var diskusjon om dette europa vs usa..

virker som de har ungått det her.

 

noen her som har sparkles eller ?

er tekst som vibrerer....

 

 

 

jeg føler min skjerm er perfekt.

ser ikke noe lys lekasje heller.

Lenke til kommentar

Min XPS2 har ingen sparkles eller andre unoter. Skjønt om jeg setter bakgrunnen til knallgrønn og myser godt så kan jeg se antydning til flimring.

 

Ikke noe plaget av baklyslekkasje heller. En smal stripe nederst hvis jeg går inn for å se den. Nå er det ikke sant at det ikke lekker overhodet, alle LCD-skjermer slipper noe lys igjennom, ellers hadde den vært like svart med lyset på som når den var slått av...

 

Skjermen er rett og slett nesten perfekt. Skarpheten er imponerende. Det eneste området den havner litt bak er fargegjengivelse. Røde farger og tildels grønt (og dermed gult) er blassere enn på min LaCie 20", i likhhet med alle andre laptop-skjermer jeg har sett.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...