Gå til innhold

Dell Inspiron 9300 - erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hvis du fikk det resultatet på itavisen, så er det iallefall ikke linja di det er noe galt med. Kanskje det er en brannmur som kødder litt? Kanskje du bruker en router, og trenger å sette opp korrekt port-forwarding?

Hvordan skjekker jeg ut det der da :blush::hmm:

 

har router ja

Endret av kyrresander
Lenke til kommentar
Tror jeg driter i Dell, jeg. :yucky:

Det gjør du nok lurt i :thumbup:

Jeg synes det utsagnet var litt morsomt. Alle her vet at du er Ferrari fan. (Iogmed at du har en selv...)

 

En av hovedgrunnene til at du valgte å kjøpe ferrari var jo at det var den PCen som var tøffest utenom mac. 9300 er en pc med mac-design. Det er dritstilig :thumbup:

 

I tillegg så mener du at ferrari har mye bedre ytelse. Vel, med Dell Inspiron 9300 kan du bytte ut tallet 4000 med 11000 i 3dmark03. (Det er selvfølgelig med klokket kort, du får litt over 8000 originalt. Tar jeg ikke feil er din score med klokket kort og).

 

Må bare si at ferrari er forbikjørt. Koenigseggen er kommet!

Lenke til kommentar
Jeg har sett litt rundt på laptoper, og jeg likte den Dell'en pga Go6800. Men den var så jævlig dyr. *Ehm* Noen som vet om flere laptoper med Go6800?

det er den eneste i norge og den er billig i forhold til andre merker...

 

min kosta 16k

du får rimeligere maskiner med x700 til rundt 12k

 

dell 9300 får du ned i 13500kr med gf6800

 

 

ellers har du jo whitebox da med radeon x800 til minimum 23k

Lenke til kommentar
Jeg har sett litt rundt på laptoper, og jeg likte den Dell'en pga Go6800. Men den var så jævlig dyr. *Ehm* Noen som vet om flere laptoper med Go6800?

det er den eneste i norge og den er billig i forhold til andre merker...

 

min kosta 16k

du får rimeligere maskiner med x700 til rundt 12k

 

dell 9300 får du ned i 13500kr med gf6800

 

 

ellers har du jo whitebox da med radeon x800 til minimum 23k

hehe.. Faen. Men altså, jeg vil ha en maskin som er god til gaming, og som ikke er så himla svær. Den Dell'en var jo gigantisk. Tenkte på en Tundra med 6600, funker det noe bra? Har selv 9800PRO på stasjonæren.

Lenke til kommentar
med USB-port?

På mitt bredbåndsmodem er det en tp ut som kan koples til pc eller router. Jeg har koplet denne til wan-kontakten på wlan-routeren min. Obs: det er forskjell på wlan og wan. ;)

 

 

Fredrik:

Har du helt gitt opp 9300?? :no:

Den er jo så digg! Har du sett den i person? Du kommer til å felle en gledeståre! :yes:

Endret av sven-o
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...