toffaen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 men nå har jeg bestilt to brikker på 1 gig hver, og et nytt problem har oppstått! det går en hvit strek loddrett over skjermen min nå.. hva kan det være? har instalert driveren på nytt, men den er der fortsatt :S Lenke til kommentar
toffaen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 noen som vet noe? når jeg slår på pc`en, kommer ikke streken.. men av og til kommer den på innloggings siden og av og til kommer den ikke før jeg har logget meg inn... noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 har du kjørt diagnostikk på maskinene? http://support.euro.dell.com/support/downl...=WW1&hidlang=no Lenke til kommentar
toffaen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 har du kjørt diagnostikk på maskinene?http://support.euro.dell.com/support/downl...=WW1&hidlang=no 9346165[/snapback] Hva er det? Som dere kanskje har skjønt, har jeg lite peiling på data Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Last ned Diagonostics Utility. Har ikke brukt denne tjenesten selv, bruker diagnostics cd'n som fulgte med maskinene. Men du kan lese mer her! Prøvde å teste den ut selv, men får ikke lastet ned fra dell.... Endret 24. august 2007 av Montgomery Lenke til kommentar
B0P Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Streket er nok et kjent problem. Ring kundestøtten. Lenke til kommentar
toffaen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Et enkelt spørsmål.. Hvis jeg skal brenne ut en film, er det DVD+ eller DVD- jeg skal kjøpe? Det står DVD+ReWritable på cd-romen, så er det DVD+ jeg skal ha da? Alt er forresten iorden med pcen nå! Fått ny skjerm og ny cd-ROM og oppgradert RAMmen til 2gig Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hva er normal temperatur på maskinen? Jeg har en cpu-temp på ca 50 grader, og slik jeg forstår er det forholdsvis høyt med lett surfing, bruk av ordbok og word. Vil det hjelpe å åpne den og støvsuge for evnt støv. Lap'n er snart to år gammel og har ikke blitt åpnet. Er litt plagsomt med viftestøy hele tiden. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Lurer litt på det samme. (har samme PC selv) Noen som har en link til en guide for hvordan man renser viftene? Har hørt om trykkluft, men vet ikke hvordan man gjør det.. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Fant denne! Tenker jeg får prøve meg http://www.notebookforums.com/post2260942.html Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Flott! Hadde du giddet å poste her og fortelle hvordan det gikk? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Skrudde litt nå! Men fant kjapt ut at kun letherman ikke var så dugende! Har dessverre ikke bedre tilgjengelig utstyr nå! Men fant mer her hvor det står om hvordan bytte viftene. Og kommer man så langt inn må det jo være mulig å få vasket litt inni der! Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Så litt komplisert ut det der.. :/ Går det an å rengjøre uten å skru fra hverandre maskinen? Blir jo ikke så bra da, men dog.. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ikke noe komplisert egentlig, bare ha godt skrujern og en boks å ha skruene i så går det nok greit! Men kan jo prøve å kjøre støvsugeren på fullt inn i viftehullene? Gjerne med et smalere munnstykke. Burde kanskje funke litt. Men noen som vet normal temp på maskinen? Nå ligger min på 50g+. Og viften suser godt! Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Min CPU ligger på ca. 50 grader den også. Hvilken BIOS kjører du? Jeg har A05. Den er betydelig stillere enn forgjengerne! Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har også A05. Må innrømme at susingen kan ha vært der en stund, men den blir gjerne irriterende først når man blir obs på den! Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Min gasser på en gang i blant (ca. en gang pr 2 minutter eller der omkring), men til vanlig er den knapt hørbar. Lenke til kommentar
HuncH Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Eg har eit problem med lyden på min I9300. Mini-jack-utgangen er ødelagt slik at PC-en trur det står ein plugg i, og leverer ikkje lyd i høgtalarane. For å fikse mini-jack-utgangen må eg bytte hovedkort, som ellers fungerer bra. Det er ikkje aktuelt. Eg lurer på om der er mogleg å koble ut mini-jack-utgangen, eller overstyre lydkortet til å levere lyd til høgtalarane? Nokon som har forslag? Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Jeg har et forslag, ja. Eksternt lydkort, de finnes i mange versjoner i dag, fra svære kolosser på 1-2 kg til en liten USB plugg med en plugg for mini jack og mikrofon. De selger en slik på clas ohlson f. eks til en drøy 200 lapp, fungerer utmerket. Brukte det på min gamle PC. Da bare avinnstallerer du driveren til lydkortet som er integrert, så kobler du på det eksterne lydkortet. Den innstallerer automatisk driverne du trenger. Lykke til EDIT: Det er ikke mulig å få lyd på de integrerte høytalerne da, dog... Det ville ikke være mulig med mindre du bytter hovedkort... Endret 25. oktober 2007 av Blablaa Lenke til kommentar
Geforce Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Noen som vet hva max pcu i inspiron 9300 er? Vet at dem kom du med max 2.13Gh, men har sett at enn kan kjøpe løse cpuer på 2.8 osv osv. kan disse brukes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå