Gå til innhold

Dell Inspiron 9300 - erfaringer

Anbefalte innlegg

Hei hei...

Nå skjønner jeg ingenting, jeg har hatt msn messenger beta nå siden den kom ut på min I9300 og upploadhstigheten har vært kjempefin, men igår når jeg installerte fullversonen av msn messenger 8, så har upploadhastigheten gjennom msn vært utrolig dårlig.. Gjjenom tester så sier det at hastigheten er bra, men funker utrolig dårlig gjennom mns..

Kanskje litt OFF Topic, men jeg veit ikke helt hvor jeg skal spørre om det hen, og dere gutta er smarte og jeg håper at dere kan hjelpe meg..

B

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg klarer ikke lenger å få maskinen til å "hibernate". Dersom jeg ber den om dette, eller å gå i stand-by, får jeg følgende beskjed:

The devise driver for the "Standard 101/102-Key og Microsoft Natural PS/2 Keyboard" device is preventing the machine from entering hibernation. Please close all aplications and try again.

Hvor konfigurerer jeg driveren til å ikke hindre hibernation?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
Se på startmenyen din. Det skal være ett ikon der som lar deg brenne en backup cd av windows. Klikk på den og følg annvisningene :)

6767872[/snapback]

Ah, der var det noe ja. Vil anta at systemet blir satt tilbake som den dagen jeg fikk det? Så jeg kan belage meg på flere timers fjerning av Norton og annet "nyttig" programvare som Dell mener jeg bør ha?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Lan porten virker ikke?

Jeg har satt inn en ny hd i Inspiron 9300 år 05. Ny xp prof.

Jeg har lastet ned alle drivere fra dell,men får ikke lan porten til å virke.Alt annet virker.Den står på hovedkortet så jeg tror det er en intel driver jeg mangler?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=625264&hl=

6934968[/snapback]

se under "viktige drivere" i det første innlegget i denne tråden

Lenke til kommentar
Finner fortsatt ikke backupmuligheten for windows jeg. kanskje ikke det er på min pc..?

6865342[/snapback]

password, jeg tror ikke de maskinene som ble levert til å begynne med hadde annet enn den innlagte gjennopprettingpartisjonen. og i noen tilfeller ble det levert med en xp cd. det der programmet som man brenner en xp cd med kom til senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...