The President Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Har problemer med å installere minnet..lurer på om eg har kjøpt feil? Har denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311672&cks=PRL Maskinen vil ikke starte opp. Trenger svar kjapt....... 5511021[/snapback] Har fått tilbakemelding fra Komplett om at minnebrikka ikke er kompatibel med I9300! Det var merkelig. Kan noen anbefale en ny minnebrikke på 1024mb? Typisk..Prisene har gått opp i det siste... 5562011[/snapback] Den skulle da funke den!? anyway... jeg bruker to av denne: Twinmos Lenke til kommentar
Mantova Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Vil denne minnebrikka passe? http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5830 Lenke til kommentar
Toffa Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Har problemer med å installere minnet..lurer på om eg har kjøpt feil? Har denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311672&cks=PRL Maskinen vil ikke starte opp. Trenger svar kjapt....... 5511021[/snapback] Har fått tilbakemelding fra Komplett om at minnebrikka ikke er kompatibel med I9300! Det var merkelig. Kan noen anbefale en ny minnebrikke på 1024mb? Typisk..Prisene har gått opp i det siste... 5562011[/snapback] Kjøpte 2*1024mb av de billigste jeg fant og det var twinmos 4300 brikkene. Kostet så vidt over 1200 (til sammen),- på pcutstyr rundt jul og fungerer akkurat like bra som andre value ram typer. Ellers så har de billige kingston cas 3 brikker på shg og det er vel det laveste man får av timing på denne typen brikker. Endret 6. februar 2006 av Toffa Lenke til kommentar
Handtwin Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei! Har i9300 med Pentium M 1.86, 2GB minne og 6800 kortet. Maskina funker fint og har enda ikke hatt noen problemer med den. Innstallerte RivaTuner for noen dager siden, og har enda ikke prøvd å endre på noe, men oppdaget at jeg nå fikk en temperaturmåler i menyen til Nvidia-innstillingene. Hva er for varmt for maskina? Ser jeg kan velge at det skal gis beskjed hvis temperaturen overgår 97 grader, men er det ikke noen problemer før man når en såpass høy temperatur? Lenke til kommentar
Mantova Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Har problemer med å installere minnet..lurer på om eg har kjøpt feil? Har denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311672&cks=PRL Maskinen vil ikke starte opp. Trenger svar kjapt....... 5511021[/snapback] Har fått tilbakemelding fra Komplett om at minnebrikka ikke er kompatibel med I9300! Det var merkelig. Kan noen anbefale en ny minnebrikke på 1024mb? Typisk..Prisene har gått opp i det siste... 5562011[/snapback] Kjøpte 2*1024mb av de billigste jeg fant og det var twinmos 4300 brikkene. Kostet så vidt over 1200 (til sammen),- på pcutstyr rundt jul og fungerer akkurat like bra som andre value ram typer. Ellers så har de billige kingston cas 3 brikker på shg og det er vel det laveste man får av timing på denne typen brikker. 5562712[/snapback] Twinmos brikkene har steget i pris. Det ble OCZ 2x1gb=1700kr Endret 8. februar 2006 av Mantova Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 750k var veldig dyrt Lenke til kommentar
Mantova Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 750k var veldig dyrt 5563495[/snapback] Hehe..Det har du rett i. Lenke til kommentar
Toffa Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hvordan installerer man driveren til card readeren? Den virker ikke, vet ikke om jeg har glemt å få med meg driveren etter nyinstallasjon eller om den er defekt. Noen som vet hva som må installeres? Lenke til kommentar
ols Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hvordan installerer man driveren til card readeren? Den virker ikke, vet ikke om jeg har glemt å få med meg driveren etter nyinstallasjon eller om den er defekt. Noen som vet hva som må installeres? 5576280[/snapback] Har du installert Notebook System software? Jeg gjetter på at det kan være den. Hvis ikke, ville jeg prøvd de få andre mulighetene, dvs det som ligger under drivere på Dell sine sider. Men ikke mye å velge mellom egentlig. Har også en mistanke om at dette har vært oppe i tråden tidligere. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg har aldri måtte legge inn drivere til cardreaderen selv om jeg bruker en XP som ikke kommer fra dell. Kjør win update om den ikke er lagt inn. Lenke til kommentar
Mantova Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Har problem med EN pixel... Den er helt HVIT. Men bare på helt mørk bakgrunn. Er det normalt?? Er det mulig å fixe den? Har kjørt "Stuck pixel fixer 2.0" i en time her uten at det hjalp. Har hørt at det kan forverres med dette programmet/filmen også. Så eg er litt redd for å bruke dette programmet/filmen. EN måned gammel pc. Det kan vel ikke oppstått pga. "PC&TV Cleaner" (fra Komplett) som eg kjøpte og brukte for en uke siden vel? Endret 10. februar 2006 av Mantova Lenke til kommentar
andkg Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Hei, på jakt etter en ny bærbar da den jeg har har sett sine beste dager. Skal brukes mest til utvikling(mye tunge programmer),litt video og litt spilling. planen er å selge minnebrikkene og oppgradere med to 1gig brikker. Intel® Pentium® M prosessor 750 (1.86 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz FSB) 1024MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x512) 60GB (5400rpm) IDE harddisk 17" UltraSharp™ Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) TFT med TrueLife™ 128MB DDR ATI® Primært 9-celle 80 WHr batteri 12 634,- Greit oppsett eller noen som har noen tips om hva som bør velges annerledes? på forhånd takk Endret 10. februar 2006 av andkg Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Har problem med EN pixel... Den er helt HVIT. Men bare på helt mørk bakgrunn. Er det normalt?? Er det mulig å fixe den? Har kjørt "Stuck pixel fixer 2.0" i en time her uten at det hjalp. Har hørt at det kan forverres med dette programmet/filmen også. Så eg er litt redd for å bruke dette programmet/filmen. EN måned gammel pc. Det kan vel ikke oppstått pga. "PC&TV Cleaner" (fra Komplett) som eg kjøpte og brukte for en uke siden vel? 5581403[/snapback] Hørt rykter om at hvis du prøver å massere den bort så kan den bli borte, gni forsiktig på den med en skjerm-fille. Lenke til kommentar
Mantova Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Har problem med EN pixel... Den er helt HVIT. Men bare på helt mørk bakgrunn. Er det normalt?? Er det mulig å fixe den? Har kjørt "Stuck pixel fixer 2.0" i en time her uten at det hjalp. Har hørt at det kan forverres med dette programmet/filmen også. Så eg er litt redd for å bruke dette programmet/filmen. EN måned gammel pc. Det kan vel ikke oppstått pga. "PC&TV Cleaner" (fra Komplett) som eg kjøpte og brukte for en uke siden vel? 5581403[/snapback] Hørt rykter om at hvis du prøver å massere den bort så kan den bli borte, gni forsiktig på den med en skjerm-fille. 5582673[/snapback] Det hjalp visst! masserte og trykket forsiktig før eg la meg i natt. Då var den ikke borte, men når eg slo på idag så har det ordna seg gitt. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Som forventet har I9300 nå gått ut av sortimentet til Dell. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jaja, det måtte jo komme Lenke til kommentar
zonko Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Har hatt min i9300 ei stund nå. I det siste (ihvertfall har jeg lagt merke til det nå og hengt meg opp i det) har GPU-vifta begynt å bli mer bråkete enn det jeg kan huske den har vært før. Selve viftestøyen er høyere, ikke slik svak, nesten behagelig bris slik den var i begynnelsen, men litt irriterende susing. Før kunne gpu-vifta nesten gå hele tida uten at det generte noe, men nå slår den seg av og på reglemessig, med denne nevnte susinga. Suser i ca. fie-fem min, og er avslått ca. fire-fem min. ved lett bruk. For å teste slo jeg på fangui i det øyeblikket vifta starta, og fant ut at den starta vd ca. 58C. Ikke noen bombe at vifter begynner å bråke mer etter ei stund, men likevel er det ikke så artig. Leste på notebookforums at det var veldig mye støv som festa seg ved vifta, men har ikke skrudd opp og sett på min. Noen som har samme erfaring som meg, eller noen som har skrudd opp og fjerna mye støv, med etterfølgende tysnad fra vifta? Blir glad for å høre deres erfaringer, hvis andra har opplevd det samme. Lenke til kommentar
MajorSmith Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg har hatt min I9300 oppe 2 ganger for å rengjøre viftene, og det var mye støv som satt der etter kun et par måneder. Jeg pleier bare å bruke luft på boks og blåse bort det støvet som er, og vips er den like stillegående som før Lenke til kommentar
zonko Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ok, da får jeg vel kanskje ta den opp en tur og se hvor ille det er. Er det bare å skru opp skruene langs kanten under? Noe spesielt man bør være obs på? Har aldri operert en bærbar før ama... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Les dette http://support.dell.com/support/edocs/syst...=en&s=dhs&cs=19 Og dette http://www.notebookforums.com/showthread.php?t=80879 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå