Gå til innhold

Dell Inspiron 9300 - erfaringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
håper den blir levet i år.

Tror du skal være mer enn heldig da.

5294572[/snapback]

Saft suse, posta bestillingen en gang mellom 1600 og 1800 i går.

Under 24 timer senere er den levert til transportør. (estimert levering var 6 januar)

Vart nesten litt skræmt nå.

håper den henger sammen.

Lenke til kommentar

Hei, et par spørsmål her. Bestilte min Dell om lørdagen, med følgende oppsett;

Pentium M 1.86 GHz

2x512 MB RAM

GeForce Go6800

80 GB 5400 RPM

17" WXGA+ skjerm (Noe jeg angrer på etter jeg oppdaget denne tråden.)

Bluetooth adapter

DVD R/RW+- etc.

Er det mulig å bytte skjerm i ettertid ? Lest igjennom 40 sider av denne tråden nå, og har ikke sett noe angående dette enda. (Så et bilde av en uten skjerm, som ventet på ny.)

Leste også at denne Pentium M prosessoren tilsvarer ca. 1.86x1.86 GHz, hvordan fungerer dette egentlig ? Vet at AMD sine Athlon prosessorer operer på liknende måte. Men er ikke blitt helt klok på dette.

Alt dette til den nette sum av 10.000,- (Med momsfritak.)

Vil ellers takke for en meget informativ tråd :)

På forhånd takk,

Tom.

Lenke til kommentar

Har en 9300 som jeg gjerne skulle brukt til å se filmer på. Men noen ganger skulle jeg ønske at jeg kunne koble til tven. Har kjøpt s-video kabel med overgang til scart, men det vil ikke virke. Har helt ny driver til skjermkortet, men maskinen oppdager ikke tven.

Hadde før en stasjonær med ATI kort og der virka det som det skulle. Hva er det jeg gjør galt??

Kan også nevne at jeg har prøvd TVtool, uten mer hell.

Lenke til kommentar
Har en 9300 som jeg gjerne skulle brukt til å se filmer på. Men noen ganger skulle jeg ønske at jeg kunne koble til tven. Har kjøpt s-video kabel med overgang til scart, men det vil ikke virke. Har helt ny driver til skjermkortet, men maskinen oppdager ikke tven.

Hadde før en stasjonær med ATI kort og der virka det som det skulle. Hva er det jeg gjør galt??

Kan også nevne at jeg har prøvd TVtool, uten mer hell.

5305813[/snapback]

Jeg får frem bilde på tv'n men kun i svart-hvitt. Snakket med en kompis som kunne opplyse meg om at tv'n var for gammel og tok ikke signalene som lapien sendte ut. Er flere tråder her inne om det problemet!

Du er sikkert klar over det, men press Fn+F8 for å åpne for flere skjermer! (fikk jeg selv vite etter første gangen tv'n var sort :D )

mvh

Lenke til kommentar

Leste litt på notebookforums og min konklusjon ble at 6800 Ultra var ca 25% bedre enn 6800 GO. Kan det stemme?

hifiking: Jeg hadde nesten samme problem med en HP jeg lånte en gang. Problemet der var at strømforsyninga kortsluttet. Hadde den vært i nærheten av noe brennbart ville den nok tatt fyr, men siden det ikke begynte å brenne så ville ikke HP ta imot den.

Lenke til kommentar
Hva er det som er så dårlig med 17 " skjermen der?

5312798[/snapback]

Det som jeg synes var minuset med 17" WUXGA-skjermen var at på støre ensfargede overflater kunne bildet bli litt grøtete, spesielt på noen farger. Dette kunne gå ut over klarhet på tekst bl.a. Men absolutt ikke noe problem så lenge du ikke stirret hardt på det :)

Morsomt å se at denne tråden enda er i live! :thumbup:

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...