Gå til innhold

Dell Inspiron 9300 - erfaringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HIHI førstemann på side 100 :D :D :D :D

Gratulerer Frezz! Du vet vel at Dell har utlovet en X1 i premie til den som var først på side 100?

Har de det!?!? YEEEES!! :D :D Skal ringe de med en gang!

Endret av Frezz
Lenke til kommentar

Gratulerer Frezz! Du vet vel at Dell har utlovet en X1 i premie til den som var først på side 100?

Ja du må ringe med en gang.

(kanskje de er med på spøken!)

Lenke til kommentar

Ja du må ringe med en gang.

(kanskje de er med på spøken!)

hehe ja det hadde vært kjekt det

Lenke til kommentar
Kjører ikke GPU viften hele tiden? I så fall er det nok det som er skyld i den høye tempraturen. Også viktig å tenke på tempraturen i rommet som den koke ols her sier... spiller veldig inn det.

Jeg har brukt i8Fangui :blush: og oppsettet mitt var galt, men begynte å skjønne dette fort da jeg så oppsette til hifiking på side 87 i denne tråden.

På i8Fangui er det jo ikke noen innstillinger for GPU, så nå har jeg innstalert i9Fangui og følg oppsettet til hifiking og nå ligger GPU stabilt på 45-46 grader og cpu på 40 :thumbup:

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
CPU 28, GPU 44. er ca 20 grader her nå, har ikke spilt noe siden jeg startet den opp da, begge viftene på slow.

At nVidia våger å selge kort med den kjølelappen er helt utrolig, gikk ned 30C jeg da jeg byttet til AS5.

44 grader GPU med vifta på slow, det høres utrolig bra ut. Hos meg kryper den sakte men sikkert opp til 52, eller deromkring. Og da har jeg nylig støvsuget kjøleribbene. Det er mulig AS ville hjulpet, men det er motstridende rapporter om dette. På notebookforum var det seriøse folk som ikke registrerte mer en 1 grad lavere temp med AS. Det er det samme man får ved å vippe maskinen opp i bakkant..

De 30 gradene du snakker om, kan man være sikker på at det ikke var litt dårlig kontakt mellom de varmeledende delene i det ene tilfelle? Vel, det er jo vanskelig å få stadfestet nå.

Uansett: Gratulere med vellykket operasjon og godt resultat, hifiking. Konge! Og det samme til The President!

edit: Nei, nei, jeg mente Jada-jada

Endret av ols
Lenke til kommentar
Hvor får man tak i AS5?

Det er vel det vanlige, Komplett osv.

Fint om du kunne måle temperaturen nøyaktig, dvs under samme forhold, før og etter AS. Hvis du da bestemmer deg for å bruke det.

Flere resultater gir bedre statistikk.

Lenke til kommentar
Får minnekortet (MMC) fortsatt ikke til å fungere. Hvordan bruker man det? Skal det komme opp som en ekstern harddisk? HJELP!

Har du installert alle driverne som er listet opp på Dell sin nedlastingsside? Eventuelt, hvilke har du ikke?

Vises enheten i Device manager? (Secure Digital Controller)

Endret av ols
Lenke til kommentar
Får minnekortet (MMC) fortsatt ikke til å fungere. Hvordan bruker man det? Skal det komme opp som en ekstern harddisk? HJELP!

Har du installert alle driverne som er listet opp på Dell sin nedlastingsside? Eventuelt, hvilke har du ikke?

Vises enheten i Device manager? (Secure Digital Controller)

Er ikke det ramen da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...