Fredrik Larsen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Har lyst på 17" PB, bare synd den koster 23k Endret 29. april 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Joda, hehe. IC7, er du interessert da? Hvis du er det, kan du sende en email til dem og høre, tror Dell er litt lei av meg. Høre etter hva? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Om det er mulig å få noe rabbat ved kjøp av flere pc-er Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jo, det hadde vært virkelig krute! Men jeg skal bestille "gjennom bedrift", så jeg sparer en del tusen på det. Men jeg får 3-4 tusen av fattern også da! Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Har lyst på 17" PB, bare synd den koster 23k Om jeg ikke betalte selv, og 9300'n var likt spec'et som pb'n, ville jeg gått for pb. MEN dersom 9300 kom med uxga, ville saken vært en helt annen. Apple er veldig sære på dette. Altså å ha samme pixeltetthet på alle skjermene sine. Kanskje positivt om man driver med grafisk produksjon. Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hehe. Bare hør med en lokal fisker. Sånne folk (sånn som min pappa) får igjen momsen. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Pappa babla noe om at han ikek kunne bruke pengene på firmaet på en pc og at jeg ikke kunne bare sette inn f.eks 14k til firmaet for en pc osv. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvis man ikke må bestille samme maskinen så er jeg med på gruppekjøp. X1 jeg er interessert i (hehe, tippet dere vel ) Damn. X1 er sexy! Tynnere enn powerbook 12" også! Har lyst på den i tillegg til 9300'n min. Det beste fra to verdener! X1 er flott ja. Blir ypperlig å "dra den med seg" (man får den jo nesten ned i innerlomma) på forelesninger og lesesal på NTNU til høsten. Ooh, jeg gleder meg Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Damn. X1 er sexy! Tynnere enn powerbook 12" også! Har lyst på den i tillegg til 9300'n min. Det beste fra to verdener! X1 er flott ja. Blir ypperlig å "dra den med seg" (man får den jo nesten ned i innerlomma) på forelesninger og lesesal på NTNU til høsten. Ooh, jeg gleder meg Noe av det kuleste jeg ser, er når folk holder lappen med den ene hånden og skriver/bruker musen med den andre. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Laptop mellom tommel og pekefinger er kult. Sorry, dårlig bilde (tok med Nikon Coolpix 3mpix ting, skulle brukt pappas EOS 20D ) Endret 29. april 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Laptop mellom tommel og pekefinger er kult. Jepp! Ta en kikk på denne snutten, så kanskje du nesten mister lysten på 9300? Det gjorde nesten jeg, inntil 9300 kikket opp på meg med de nydelige dådyrøynene sine. Med dådyrøyne mener jeg selvsagt wuxga-skjermen. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Hvorfor skulle jeg miste lysten på i9300? Så ikke så behagelig ut å jobbe sånn med pc-en uansett, liker bord jeg! :!: Endret 29. april 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
gixer Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Laptop mellom tommel og pekefinger er kult. Klarer det fint med en aOpen 1557 Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg skal klare det med i9300. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Laptop mellom tommel og pekefinger er kult. Jepp! Ta en kikk på denne snutten, så kanskje du nesten mister lysten på 9300? Det gjorde nesten jeg, inntil 9300 kikket opp på meg med de nydelige dådyrøynene sine. Med dådyrøyne mener jeg selvsagt wuxga-skjermen. Ehm, var en dårlig filmsnutt, men ser hva du vil frem til (gubben som står helt avslappet og holder maskinen med venstrehanda, mens han driver på med ett eller annet på maskina). Hvis jeg ikke tar helt feil var det en Sony Vaio X505 han holdt der. DET er digg maskin det, bare 785 gram. Men så koster den billigste 25000,- i tillegg til at det ikke eksisterer en norsk versjon, så tror jeg holder meg til Dell. Liker faktisk X1 bedre, siden den har større skjerm med bedre oppløsning, i tillegg til en del bedre ytelse. Glede seg til jeg moter meg opp til å bestille. Gleder meg enda mer til jeg har maskinen i hus. Knaskje jeg spaserer frem og tilbake i gangen med maskina i handa mens jeg skriver innlegg på hw-forumet? Men er ikke dette en i9300-tråd? gixer og Larsen: Skulle likt å sett dere stå en stund med henholdsvis 1557 og 9300 mellom fingerne. Tror nok dere må bytte hånd en del ganger Endret 29. april 2005 av Nostradamus Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Skal gjøre et forsøk i alle fall, men nå går jeg og legger meg, så dagene går fortere til jeg får bestilt pc-en, svarte det er kjipt å mangle noen hundrelapper. Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Skal gjøre et forsøk i alle fall, men nå går jeg og legger meg, så dagene går fortere til jeg får bestilt pc-en, svarte det er kjipt å mangle noen hundrelapper. Ikke bra det der.. 400kr du sa? Tigg på gata! Jeg klarte å samle inn 250 kroner på en dag, da jeg mista lommeboka på Mo i Rana da jeg skulle hjem! SKIKKELIG digg, as. Lenke til kommentar
password Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Er det noen som har hatt problemer med mus på 9300? Fikk min maskin igår, og alt fungerer utmerket. Det eneste er musa som gjør litt som den vil av og til. Plutselig er musepekersen på et helt annet sted enn det jeg vil... Noen som kan hjelpe meg med dette??? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Tror det er at du kommer borti touchpad mens du skriver. Hvis ikke, så er det nok dårlig mus/musmatte. Razer DB/QPAD for the win. Endret 30. april 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå