andm Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Jeg utførte et søk, men fant ingen tråder om akkurat dette. Derfor spør jeg: Er det noen som har et slikt produkt og kan fortelle litt om det? Så vidt jeg vet, er det en enkel fjernkontrollenhet til kr 200-300 som du stapper i MP3-spilleren. Jeg lyktes ikke med å finne noen bilder eller brukererfaringer på Internett, så jeg håper noen der ute kan fortelle om produktet før jeg eventuelt bestiller det. (Etter en enkel studie av musikkavspillerens utganger, forstår jeg ikke helt hvordan denne fjernkontrollen skal fungere. Produktet skal imidlertid tilsynelatende eksistere. Her har du artikkelen på Komplett.) Illustrasjonsfoto: Endret 21. april 2005 av Ostekjeks Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg utførte et søk, men fant ingen tråder om akkurat dette. Derfor spør jeg: Er det noen som har et slikt produkt og kan fortelle litt om det? Så vidt jeg vet, er det en enkel fjernkontrollenhet til kr 200-300 som du stapper i MP3-spilleren. Jeg lyktes ikke med å finne noen bilder eller brukererfaringer på Internett, så jeg håper noen der ute kan fortelle om produktet før jeg eventuelt bestiller det. (Etter en enkel studie av musikkavspillerens utganger, forstår jeg ikke helt hvordan denne fjernkontrollen skal fungere. Produktet skal imidlertid tilsynelatende eksistere. Her har du artikkelen på Komplett.) Illustrasjonsfoto: En slik en fulgte med i pakkningene til zen micro i starten! Value Pack het pakkene da! De kom med to batterier og en slik en! Disse kommer ikke med de zen microene som kjøpes i Norges Land! Kan vel skaffes gjennom creatives hjemmesider! Kobles inn der hvor headset kobles inn! Du ser en slik chip-sak inngang ved siden av audiojack inngang og der kommer likeom både det ene og det andre inn! Litt ddårlig forklart, men håper du bli litt klokere! Bare spør mer hvis det er noe du lurer på da vøtt! Lenke til kommentar
andm Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Jeg ble en del klokere etter en times surfing etter jeg opprettet emne. Det er kanskje ikke så mye å spørre om, siden det kun er en simpel fjernkontroll. Det skader likevel ikke å skrive en setning eller to om produktet, hvis du har det ... En slik fjernkontroll virker uunnværlig for meg, men leverer den det lille av funksjonalitet den burde gjøre? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ser at både Komplett og en del andre webshops selger denne fjernkontrollen. Gjør jo at du slipper å dra opp selve spilleren fra bukselomma eller sekken for å justere volum, spole fram eller stoppe spilleren. Har kjøpt meg Zen Micro idag har skal bestille denne fjernkontrollen snarest. Telcontar Lenke til kommentar
andm Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har allerede kjøpt denne fjernkontrollen og kan anbefale den på det varmeste! Enkel, grei, ikke grusomt dyr og ufattelig praktisk å ha. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 eneste kjipe med fjernkontrollen er at den ikke har display! det hadde vært konge! ..iRiver har en slikens fet fjernkontroll.. Lenke til kommentar
andm Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Hvis fjernkontrollen hadde hatt skjerm, ville den jo høyst sannsynlig vært større. Da faller jo hele vitsen bort. Kriteriet mitt var jo å måtte slippe å fikle med «lock»-knappen og det trykkfølsomme panelet hver gang jeg skulle skifte sang og sette spor på pause, og det slipper jeg jo nå. Ekstern skjerm er mer enn overflødig for mitt bruk. Med lange spillelister og mulighet for å nå av-på-lock-knappen gjennom lommen, kan jeg høre på musikk hele dagen uten å måtte ta spilleren opp av lommen. Lenke til kommentar
Dreamlord Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg har fjernkontrollen, den er helt grei til å pause/skippe/justere volum. Veldig liten og praktisk. Eneste negative er at "klypa" for å henge den fast på klær og slikt er litt dårlig. Vanskelig å få den til å henge... Den fungerer på den måten at minijack-pluggen har 3 "spor" i stedet for 2, der det tredje sporet brukes til å styre fjernkontrollen... Lenke til kommentar
andm Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg forstår hvordan den fungerer nå som jeg selv har den. Som du sier, Dreamlord, så har jackpluggen fire ledere. Jeg har for øvrig ingen problemer med klypen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå