ekrane Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Ganske noob spm, ja, men er det noen forskjell på de to utgangene i radiatoren.. altså er det én av disse som er beregnet for inngående vannstrøm og den andre er beregnet for utgående vannstrøm? Grunnen til at jeg spør om dette er at jeg ikke får sirkulasjon i systemet mitt og fordi bilder i bigwater-heftet ikke samsvarer med bilder i arket til TT GPU-kjøleren. (havnet vel feil, skulle i TT bigwater-threaden, sorry) Endret 21. april 2005 av ekrane Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 finnes ikke inn og ut på en radiator flow er ikke bw sin sterke side. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Riktig, i 99% av tilfellene kan inn / ut kobles vilkårlig på radiatoren. Har du problemer med sirkulasjonen, så forsøk å snu og vende på kabinettet / delene. Årsaken er i de aller fleste tilfelle luftlommer som blokkerer flow, ofte i pumpa eller tilførselen til den. BW-pumpa er ikke av de kraftigste nei, og dermed er den desto mer sårbar for slike forhold som nevnt. ekrane: Denne tråden behøver ikke nødvendigvis legges til BW-tråden, men du kunne kanskje ha formulert overskriften litt bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå