Fl@meboy Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Jeg satte delene mine over i ett nytt kabinett og da jeg skulle starte opp etter ca 5 timers forsiktighet virket ikke skjermen....prøvde å skifte skjermkort men det virket heller ikke....det var et veldig gammelt skjermkort men uansett Endret 22. april 2005 av Fl@meboy Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 vell, jeg tipper at hovedkortet har tatt kvelden... det er typisk sånn. har du sjekka om det er liv i tastatur? Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Tastaturet virker ja..... Lenke til kommentar
Morten_87 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 kan være HK eller CPU...har gjort det selv en god del ganger! Lenke til kommentar
lordbiggi Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Er du sikker på at du har koblet til alt??? Vis du har ein P4 så har den ein ekstra 4pins tilkobling til HK for og mate CPUen med strømm. Vis denne ikkje er koblet til så kommer det ikkje noko bilde Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 har amd....socketen er foresten 754 mener jeg Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Har nå bestilt nytt hovedkort og håper det er det som er gale med maskinen. Håper på å få det nye på Tirsdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå