Vice Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 QUOTE (hilram @ 02/05/2005 : 11:10) Jeg tror Opera har et generelt problem med IPB. Jeg får samme problemer på bit-tech.net som på hw.no.Hvis jeg legger til en smiley eller noe html-kode i begynnelsen av innlegget, så legger det seg helt bakerst i innlegget. Uansett. Så må man klippe og lime. Trodde også at dette var Opera spesifikt men nå når jeg gikk over til Firefox merket jeg at samme problemet fantes der. Dette tyder vel heller på at det er forumet som er spesialtilpasset IExplorer og ikke følger vanlig standard. Har lenge ventet på at dette skal fikses. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Det er ikke akkurat en nyhet at IPB og phpBB2 er elendig kodet markup-messig, altså HTML-delen. Den følger ikke W3Cs standarder og følger dermed altså ikke «Any browser»-prinsippet. Skulle likt å se dette bedre seg. Nå er vel gjerne det én av grunnene til at jeg kommer til å benytte meg av, og å anbefale vikingboard når det kommer ut, og hvis det kommer ut med semantisk korrekt kode. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 QUOTE (Vice @ 02/05/2005 : 10:19) QUOTE (hilram @ 02/05/2005 : 11:10) Jeg tror Opera har et generelt problem med IPB. Jeg får samme problemer på bit-tech.net som på hw.no.Hvis jeg legger til en smiley eller noe html-kode i begynnelsen av innlegget, så legger det seg helt bakerst i innlegget. Uansett. Så må man klippe og lime. Trodde også at dette var Opera spesifikt men nå når jeg gikk over til Firefox merket jeg at samme problemet fantes der. Dette tyder vel heller på at det er forumet som er spesialtilpasset IExplorer og ikke følger vanlig standard. Har lenge ventet på at dette skal fikses. BB-kode (smilies, lenker etc) som havner på slutten av innlegget er fikset i IPB 2.0. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Dette har vel heller aldri vært verken Opera eller Firefox sitt problem, men kodingen som har vært feil. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Fra Invision: QUOTE It's a problem with Opera. There are several requests for adapting cursor related stuff in their JavaScript parser, but they think it wouldn't be W3C conform.Try inserting B, I, U, etc. tags - they don't work either. QUOTE This is not a bug but a limitation of the feature. We've not planned to change this for the current release but it may change in a later release. Tar gledelig imot tips hvis noen mener de har noe som funker da, siden det ikke er det mest prioriterte å fikse om dagen Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Brukte 7.54 før jeg gikk over til 8.0. Jeg syns 8.0 klikker oftere enn 7.54. Men likte 8.0 bedre så jeg bruker vel det en stund til... Forumet har jeg ikke hatt no problemer med nei. Lenke til kommentar
jasco Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 QUOTE (Navitas87 @ 30/04/2005 : 13:40) Kjører Opera stabilti forumet her. Krasjer bare på blink hos meg,... Samme her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg