phax Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 hei, har problemer ved bruk av Opera 8 og forumet. det som skjer er at plutselig så stenger bare opera seg helt uten grunn. det skjer regelmessig, skjedde 7 ganger iløpet av et par timer her igår, og det skjer kun når jeg surfer her på forumet. har også hatt dette problemet med 7.54 versjonen, dog ikke like hyppig. har også opplevd disse problemene på flere maskiner. har registrert at det er andre som sliter med dette, men når jeg har tatt det opp tidligere så virker det som ikke alle har dette problemet. får slike tilbakemeldinger som "brukerfeil" og lignende. så da lurer jeg bare, er dette et velkjent problem eller er det virkelig bare jeg som er totalt inkompetent? nå er jo 8 versjonen av opera forholdsvis ny så dere har kanskje ikke fått testet dette så grundig.. håper på svar. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Skjer her også! Utrolig irriterende! Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Så kast drittbrowseren og bruk Firefox i stedet da Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ja, jeg har ikke vært borti maken til kræsjing som det jeg fikk med v8. Benyttet dog denne anledningen til å gå over til Firefox istedet, og har ikke angret hittil.(2dager). Den er stabil, har de samme funksjonene jeg trenger, er meget rask og ikke minst: den er gratis uten å være befengt med adware og slikt skit. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Har kjørt nå beta 8 nå i laaang tid, siden den har blitt utgitt og har ikke hatt noen problemer what so ever med forumet. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 QUOTE (B|Real @ 22/04/2005 : 09:55) Har kjørt nå beta 8 nå i laaang tid, siden den har blitt utgitt og har ikke hatt noen problemer what so ever med forumet. Beta versjoner er vel forsåvidt uinteressante. Det er tross alt de endelige relasene som gjelder. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 QUOTE (Vice @ 22/04/2005 : 10:00) Beta versjoner er vel forsåvidt uinteressante. Det er tross alt de endelige relasene som gjelder. My bad, jeg har ikke fått med meg at Opera 8 var kommet i final. Kjører nå 8.0 så får vi se om jeg også har samme type ustabilitet. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Opera kjører iallefall stabilt her. Prøv å laste ned betaene da og se om det er mer stabilt da? Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 hadde heller ikke problemer med beta'n når jeg tenker meg om. nå kjører jeg 8 versjonen og har på identify as mozilla, istedet for opera eller explorer, har ikke fått testa det grundig nok til og sjekke om det bare er tilfeldig, men hittil så har jeg ikke hatt en eneste kræsj. så kanskje det er håp. Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Har kjørt v8 final siden den kom ut, og den har vært dønn stabil Ikke noe problemer what so ever. Prøv å lage en helt fresh install. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Også kjørt 8.0 siden den kom, og ikke merka noe ustabilitet eller lignende.. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det er bare om jeg har 3 eller flere viduer oppe samtidig og alle sidene jobber, helst store sider, at Opera klikker for meg!! Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 ja sånn er det her også har je merket nå.. når jeg stresser opera med mange vinduer åpne samtidig så klikker han, og når jeg surfer her på forumet så går jeg som regel innpå mine innlegg og åpner 5-6 sideer om gangen så da er det kanskje ikke så rart.. problemet har hvertfall blitt betydelig mye bedre nå en det var i begynnelsen. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg har gått over til 7.54 nå.. Funker uten krasj nå. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Som jeg har nevnt i to andre tråder, så er forumkrasjene fikset i de interne Opera-versjonene... det betyr at krasjene er fiksa i neste utgave, som mest sansynlig er 8.01... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 QUOTE (dan1el @ 30/04/2005 : 13:13) Som jeg har nevnt i to andre tråder, så er forumkrasjene fikset i de interne Opera-versjonene... det betyr at krasjene er fiksa i neste utgave, som mest sansynlig er 8.01... Bra. Får håpe neste versjon kommer snart! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Kjører Opera stabilti forumet her. Krasjer bare på blink hos meg,... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Kræsjer som sagt ikke her, og jeg surfer med 14 sider oppe i dette øyeblikket.. snakk om store sider for det meste.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Det er Opera som har blitt mer ustabilt, bare å åpne denne tråden tok meg 3 krasj, noe som skjer helt random på alle nettsider. Det er ikke forumet som sørger for at Opera krasjer såvidt meg bekjent. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg tror Opera har et generelt problem med IPB. Jeg får samme problemer på bit-tech.net som på hw.no. Hvis jeg legger til en smiley eller noe html-kode i begynnelsen av innlegget, så legger det seg helt bakerst i innlegget. Uansett. Så må man klippe og lime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg