potetskrell Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hmmmm. Mambo suger jo når man skal skrive tekster/nyheter. Man må jo skrive i html for å få nyheter orntlig. Er de tidligere nevnte like jævli når det gjelder å skrive artikler? Ja, da tror jeg du gjør det feil Du bruker jo vanligvis BB-code, eller andre slike til å formatere teksten. Man skal ikke legge inn noe html selv nei. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Finnes den noen gode, enkle, funksjonsrike CMS'er som man kan samenligne med skrivingen i dette forumet. Det er ikke bare jeg som skal skrive artikler her, så det ville være kjekt å få det enklere... takker for all hjelp og tips så langt... Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Bare glem det. Jeg bruker opera. Og får dermed ikke alle funksjoner. Ikke rart jeg plages:P Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Kan ha mange bruker på Mambo også. Du kan velge om du vil at de skal kunne publisere/edit på hovedside, eller om du vil de skal se/edit i administrator delen. Bruker det nå, og jeg er en veldig noob når det gjelder Mambo, men jeg lærer noe nytt hele tiden. Håper du finner den CMSen som passer ditt formål best, lykke til Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Wordpress med WYSIWYG plugin Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) jeg, har tatt i bruk mambo & smf-forum.... se www.elsiden.com for å se korsen siden er kommen seg... Endret 7. juni 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 aurstad det er vell ikke lov og fjerne copyrighten? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Anbefaler deg å ta en titt på Joomla!. Vet at dette en gammel tråd. Men vil bare fremme Joomla! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 hehe. Joda, joomla er en god CMS. Jeg bruker den både på www.elsiden.com Og www.navitas87.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå