Fredrik Larsen Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hei, skal bestille en Dell i9300 i morgen og trenger en sekk som passer i samme slengen. Noen forslag? (KUN sekk, ikke bærevesker o.l) Mvh Fredrik Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 tja.. du kan jo se her: top 10 laptop backpacks Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 tja.. du kan jo se her: top 10 laptop backpacks Takk, men finner ingen plass der disse selges i Norge? Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) De finnes i salg i Norge Fredrik LArsen. Fellowes for eksempel får du hos Psdata. http://www.psdata.no/ps.asp?it=109017&mlevel= God og billig sies det. 280,- Men om den passer ditt behov vet jeg ikke, for fellowes er umilig å finne specs på hehe. Keep lookin' RTP Endret 21. april 2005 av renpeder Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 www.nbags.no <--- Beste siden etter min mening! Sekker/bærevesker for alle lcd bærbare skjermer Bestilte en bra bæreveske til min 1557gls 15" Lenke til kommentar
iMono Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Når jeg bestilte min i9300 bestilte jeg den med Planet 21. Da jeg bestilte den var den option på 9300, men nå får du legge den til utenom da... Får PCen imorgen. (DELL er treg). Da kan jeg sikkert gi litt mer informasjon Du klarer å vente til mandag med å bestille... Det er snakk om "virkedager" hos DELL... Helgen er ferie for dem Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Når jeg bestilte min i9300 bestilte jeg den med Planet 21. Da jeg bestilte den var den option på 9300, men nå får du legge den til utenom da... Får PCen imorgen. (DELL er treg). Da kan jeg sikkert gi litt mer informasjon Du klarer å vente til mandag med å bestille... Det er snakk om "virkedager" hos DELL... Helgen er ferie for dem Ok. Kan du ta et par bilder av den da? Må ha plass til et par skolebøker, mus og strømforsyninga. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Når jeg bestilte min i9300 bestilte jeg den med Planet 21. ...: Ok. Kan du ta et par bilder av den da? Må ha plass til et par skolebøker, mus og strømforsyninga. Baggen og PCen er komt... Har nettopp spilt Half-Life 2 i 1920*1200 med settings på fullt. Klokkerent! Bagen er litt mindre enn en vanlig sekk. 30 L vil jeg regne med. Det bakerste rommet (mot ryggen) ligger laptopen i. Passer hårfint! Ingen rangling. Rommet foran pc rommet er sånn passe stort; plass til 4-5 skolebøker. Den fungerer som en liten skolesekk. Et rom foran der igjen kan romme tynne ting. Litt vanskelig å forklare. (Det mellomste rommet går an å fylle mer i). Du må vente litt med bildene. Finner ikke USB-kabelen Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Er det plass til strømforsyninga og mus da, er det eget rom til dem? Hater å ha dem liggende med bøkene, er så irriterende. Lenke til kommentar
Dingleberry Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg har en sekk som heter Planet 21. Min 9300i glir rett ned. Får plass til strømforsyning, ekstern mus, + et par mindre bøker....men ikke noe særlig mer. Men den er god å ha på ryggen. Jeg kjøpte min fra Dell....kostet 500,- Party On! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hva med veskene fra multicom? De har et par vesker som passer til 17". Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Trenger sekk. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Sorry for det. La ikke merke til det punktet. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Litt vanskelig å f.eks sykle til skolen med en 17" laptop i ei bæreveske Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Har bestemt meg for Targus XL (TXL617). Koster $50 hos Amazon. Noen som vet om denne er å få tak i i Norge? (Dette er ikke Targus XL Notebook backpack som noen webshopper i Norge har) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå