Gå til innhold

Sekk til 17" Laptop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg bestilte min i9300 bestilte jeg den med Planet 21.

Da jeg bestilte den var den option på 9300, men nå får du legge den til utenom da... Får PCen imorgen. (DELL er treg). Da kan jeg sikkert gi litt mer informasjon :yes:

Du klarer å vente til mandag med å bestille... Det er snakk om "virkedager" hos DELL... Helgen er ferie for dem :thumbdown:

Lenke til kommentar

Da jeg bestilte den var den option på 9300, men nå får du legge den til utenom da... Får PCen imorgen. (DELL er treg). Da kan jeg sikkert gi litt mer informasjon :yes:

Du klarer å vente til mandag med å bestille... Det er snakk om "virkedager" hos DELL... Helgen er ferie for dem :thumbdown:

Ok.

Kan du ta et par bilder av den da? Må ha plass til et par skolebøker, mus og strømforsyninga. :roll:

Lenke til kommentar

...:

Ok.

Kan du ta et par bilder av den da? Må ha plass til et par skolebøker, mus og strømforsyninga. :roll:

Baggen og PCen er komt... Har nettopp spilt Half-Life 2 i 1920*1200 med settings på fullt. Klokkerent!

Bagen er litt mindre enn en vanlig sekk. 30 L vil jeg regne med. Det bakerste rommet (mot ryggen) ligger laptopen i. Passer hårfint! Ingen rangling. Rommet foran pc rommet er sånn passe stort; plass til 4-5 skolebøker. Den fungerer som en liten skolesekk. Et rom foran der igjen kan romme tynne ting.

Litt vanskelig å forklare. (Det mellomste rommet går an å fylle mer i). Du må vente litt med bildene. Finner ikke USB-kabelen :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...