Fatboy Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ser dei har fått eit nytt webkamera på clas ohlson.. Merket er "Next". Nokon osm har prøvt dette? (det øverste kameraet. 198,-) Lurer spesielt på om det fins programvare som virkar til alle webkamera, som ein kan bruke til automatisk overvåking og liknande.. Veit at dette er ein funksjon på logitech kamera, men lurer altså på om ein kan bruke slike program på eit slikt kamera som dette også Er interessert i eit kamera som er billig, kvaliteten er ikkje så viktig. Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Har prøvt å søke på google, men å søke etter "next webkamera" gir jo ganske mange andre sider enn det eg er på jakt etter.. merkelig Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Mange webcams bruker standardiserte TWAIN drivere, om dette kameraet benytter seg av det aner jeg ikke. Man får jo hva man betaler for, tror min gaamle mobiltelefon tar bilder bedre enn hva det webcameraet klarer å levere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå