czr Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hei! Jeg sitter og ruger på et Asus A7N8X-X hovedkort. Det jeg er interesert i er om jeg kan bruke MIST sin strømforsyning på dette kortet. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIST500BHE12 Er usikker på dette med 20 / 24 pins osv. Vet ikke hvordan jeg finner dette ut. Ja, jeg er nabbete når det gjelder slikt :!: Planen er å gå over til en 939 basert pc som er stillegående, men jeg må ta dette steg for steg. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Patz Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Mist PSUen kan brukes som både 20 og 24 pins, da den har en avtakbar 4 pins del i tillegg til vanlig 20 pins. MIST500BHE12 er bygget etter den nye ATX12V-r2.01 spesifikasjonen og har en 24-pins hovedkortkontakt med en avtagbar 4-pins del. Den kan derfor problemfritt brukes med både de nye 24-pins hovedkortene og de eksisterende/gamle 20-pins hovedkortene. Alle S-ATA kontaktene er vinklede, dvs. ledningene har en 90° vinkel på kontakten. Lenke til kommentar
czr Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Aha! Flotte greier. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå