Erren Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Heisann På pc-en har jeg et program som heter Finale Notepad, der man kan lage musikk med vanlige korps- og strenginstrumenter. Denne musikken lagres i et spesielt format som kalles MUS. Jeg lurer på om noen vet om, eller kan anbefale, et program som kan konvertere disse til mp3 eller midi-filer Om noen vet om noen programmer som kan konvertere mus til wav eller wma så går det også bra, for jeg kan konvertere videre derfra Takker for svar Lenke til kommentar
knutert Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hmm, jeg har Finale Guitar, og der kan man eksportere til MIDI i programmet...? Har du et opptaksprogram? Da man kan jo alltids ta opp musikken som spilles fra Finale med det... Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Et filformat kan være så mangt. Man kan jo rename tekstfiler (TXT) til .MUS for den del. Formatet MUS ble før brukt i Apogee sine spill tidlig på nittitallet. Noen andr spill brukte også filer med MUS-filetternavnet, men formatet var helt forskjellig. Derfor er det veldig vanskelig å finne et program som kan konvertere slikt. Det beste er vel å søke på google etter "Finale Guitar MUS to MIDI" eller noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå