Aleksweb Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hei, vil gjerne starte med c++ programmering, noen som kan hjelpe meg litt på vei? Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 http://nostdal.org/mediawiki/index.php/Cpl...For_nybegynnere Denne kan nok kansje hjelpe deg litt på vei. Ellers anbefaler jeg boka Accelerated C++ på det sterkeste. (igjen ) Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Men er det dos programmer eller kan man lage gui og? Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Accelerated C++ tar for seg console programmer, som enhver god nybegynner bok/tutorial burde. Det nytter ikke å hoppe rett på GUI programmering! Edit: Eller, det er vel kansje mulig hvis man har programmert en del i liknende språk, men man burde få med seg det helt grunnleggende. Endret 21. april 2005 av zirener Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Nå har ikke jeg lest "Accelerated C++". Den Norske boka "Programmering i C++" synes jeg er veldig fin og forklarer godt. Mange sier at man skal lese en Engelsk bok, men jeg veit ikke, jeg er en nybegynner selv. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ved å lære deg de engelske ordene er det MYE lettere å komunisere med andre. Jeg leste en del av "C++ og objektorientert programmering 2. utgave" før jeg gikk over til Accelerated C++, og hadde jeg visst hva jeg vet nå, ville jeg nok ha droppa den norske boka.. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hør på Zirener, han kan C++ og har erfaring. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Omgåelse av tre ordsregelen (det er en grunn til at den er der) fører som alltid til veldig dårlige og lite beskrivende emnefelt, som dette. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg