maturesh Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg lurer på om det er lov å bruke fullt navn på personer i "offentlige" forum når den det gjelder ikke samtykker til dette? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ville DU ha likt at noen hang ut deg med fullt navn på et forum? Lenke til kommentar
maturesh Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 (endret) jeg bare lurer. dette skjer men noen jeg kjenner Endret 21. april 2005 av maturesh Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvis ikke du hadde likt det, hadde nok ikke andre likt det heller. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det er vel neppe noen uomtvistelig lov om dette, men i utgangspunktet vil jeg tro at det er en uting å bruke fullt navn på noen som ikke samtykker på dette. Omtaler man offentlige personer blir det noe helt annet. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Skal du bruke det i en positiv eller negativ sammenheng? Hvis det er i en positiv ville jeg spurt vennen/venninna di, og hvis det var i en negativ sammenheng ville jeg ikke lagt ut navnet. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 uansett om det er en lov/regel mot det eller ikke så er det galt. men henger ikke folk ut på offentlige forum med navn. blir som å klistre et gigantisk skilt midt i byn med "(insert name here) er en hore". er bare galt. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Synes det er helt greit hvis det gjelder relevante ting, som f.eks. en sak her om dagen da vi ble advart mot en mann/firma som var useriøse. Greit å bli advart mot sånne ting, men å skrive ting som " N.N. er ei hore" blir rett og slett for dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå