Gå til innhold

Hva syns du om kongefamilien?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mange tråder har du startet nå? :p

Anyways...syntes kongefamilien er helt flott jeg, bortsett fra ari behn/ben/bein etellerannafaen

startet en ny post her pga at den andre var feilpostet og moderatoren var for slapp til og flytte den her (stengte den bare) så jeg flytta den

Lenke til kommentar
Du prøver å starte en diskusjon med en slik uttalelse? Uttalelsen din har ikke et fnugg av sannhet i seg...

Jeg vet at du bare er 14 år, men dette var for ille synes jeg.

Alt jeg skrev var sant! så i Se og Hør en gang at mette maritt kjøpte tøy for 1000000kr.

og ikke nokk med det!!! hun kjøpte det i et ant land, så pengene går ikke til dette landet igjenn :-(

Staten burde gitt mindre til kongefamilien og mer til sykehus OSV

Lenke til kommentar
Alt jeg skrev var sant! så i Se og Hør en gang at mette maritt kjøpte tøy for 1000000kr.

Og derfor er det sant?

Uansett så kan ikke kongefamilien få så mye penger de vil av staten, og Mette Marit tok nok disse pengene fra egen lomme.

Akkurat dette kan jeg si meg halvveis enig med, men du må huske på at kongefamilien er viktig når det gjelder representasjon av Norge. Hvis de da kommer i billige klær og en 20 år gammel Lada, så sier det sitt om Norge.

Lenke til kommentar

Og derfor er det sant?

Uansett så kan ikke kongefamilien få så mye penger de vil av staten, og Mette Marit tok nok disse pengene fra egen lomme.

Akkurat dette kan jeg si meg halvveis enig med, men du må huske på at kongefamilien er viktig når det gjelder representasjon av Norge. Hvis de da kommer i billige klær og en 20 år gammel Lada, så sier det sitt om Norge.

ok

Diette kan de bruke på klær. og husk her er disse prisens for extremt dyre merker:

Bokse: 500kr

T-sjorte: 100kr

Genser: 1000kr

såkkår: 300kr

Sko: 2000kr

OSV: 2000+-kr

åfer kjøpe bokse til 10000kr nå den kan koste 300kr?

Lenke til kommentar

For det første så lukter dette troll lang vei..

åfer kjøpe bokse til 10000kr nå den kan koste 300kr?

Fordi du liker den til 10000 bedre?

Jeg syns de er "#%@ Bortsjemte!!!!!!!!!

Og bruker 1000000kr på klær i stedet får å gi klær til hele Afrika foreksempel eller gi noe til frelsesarmenen eller sykehus!!!!

Hvorfor skal de gi klær til hele Afrika?

Kan du ikke selge Pc'n din og kjøpe noen klær til dem selv?

Lenke til kommentar

Statsministeren kunne like gjerne tjent 10mill, jeg syns det hadde vært greit. Det hviler et ekstremt stort ansvar på han/hun. Men kongefamilien er vel stort sett bare en "skikk" og tradisjon, men Norge har nok råd til det gitt.. Sløsing med penger er det, men vi har mildt sagt råd til det.

Lenke til kommentar

Kongefamilien er for utvannet. Ja til kongefamilie og adel, nei til arbeider-Mette-Marit som ikke eier hverken skikk eller bruk. Du ser på tre kilometers avstand at hun ikke har vokst opp med coktailselskaper. Jeg sier ikke at de kongelige må velge seg andre kongelige, men noen fra passende omgivelser.

Mette-Marit passer ikke. Hun har ikke vokst opp i selskapslivet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...