HPS Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 dårlig respons på slutten av den andre tråden så prøver på nytt her.. når eg i løpet av helgen sansynligvis selger mine 2 pcer så skal ny kjøpes. har satt opp dette fra komplett.. prosessor Hovudkort skjermkort minne strømforsyning Skjerm Dvd brenner Kabinett Harddisk floppy også, men den gidder eg ikke å lime inn Trenger eg netverkskort for adsl? eller er det i hovudkortet? kanskje eg burde gått for et annet kabinett.. er vel litt stort, men greit å ha utbyggingsmuligheter... synst det var stilig og.. noe annet som er like bra og billiger kanskje? noe eg mangler? noe eg burde bytte ut? Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 gå no for et 6600gt skjermkort... er jo bare 2-300 dyrere enn det du har satt opp... og det er det verdt! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Syns det kabinettet var litt vel overkill.. Finn et litt billigere. Ellers ville jeg nok også valgt et 6600GT. Men vil du ikke spiller de nysete spillene, så er ikke det vits. Lenke til kommentar
HPS Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 hehe... noen tips til andre kabinett då? helst svart.. og ikke så veldig lite.. bør ha god plass inni til å både jobbe/montere og ha plass til 3-4 HD´er og 2-3 Cd/dvd spillere... Lenke til kommentar
HPS Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 gå no for et 6600gt skjermkort... er jo bare 2-300 dyrere enn det du har satt opp... og det er det verdt! hvilket av 6600gt kortene? de som koster 2-300 mer enn det eg hadde valgt er jo bare 128 mb... er det ikke bedre med 256? Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 er vel bedre med raskt minne enn masse tregt;) Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 http://komplett.no/k/ki.asp?sku=302678&cks=SPK Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Hvorfor har du valgt en IDE disk? Ta heller denne! Edit:Her har du et bra kabinett. Endret 21. april 2005 av Morten K Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Av ren nysgjerrighet: Hvorfor skriver du ikke "AMD Athlon 64 3200+ 2.0GHz Socket 939" istedenfor prosessor, og beholder samme linken? Det ville gjort det ufattelig mye lettere for alle som kan komme til å hjelpe deg, da de som kjenner godt til produktet fra før slipper å åpne alle eksterne linkene bare fordi du er for lat til å gjøre jobben for de som vil hjelpe deg litt lettere??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå