JGR Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg har også tenkt på å kjøpe det Sapphire X800 XL kortet... Fant ut at det fantes et Ultimate kort også https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=27955 Lønner det seg å kjøpe det isteden for det vanlige? Lenke til kommentar
DanielMK Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Ja såg på det eg og, men det var litt dyrere og eg såg ingen merkbare forbedringer på det.. ka er forskjellen mellom de 2? Lenke til kommentar
JGR Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Tror forskjellen er at Ultimate har bedre kjøling og er stillere... Er ikke sikker da... koster ca 300kr mer, lønner det seg? Er det vanlige kortet stille? Vil ha et kort som ikke bråker så mye... Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Det vanlige kortet bråker litt for mye for min smak, i 2d derimot er det helt stille. Tenker jeg kjøper en silencer til det etterhvert, Snakker om Sapphire x800xl altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå