DanielMK Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hei! Er ute etter et bra gaming GFX kort. Har ikkje råd til det dyreste men dette skal vel vere veldig bra? Sapphire Radeon X800XL 256MB GDDR3 PCI-Express,Tv-Out, DVI-I, Full-Retail Pris: 2695 komplett.no Noen som har dette? Er det verdt pengene? Tusen takk for svar!! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Ja det er absolutt verdt pengene! Beste kjøp i sin prisklasse vil jeg påstå. Edit: Har du hovedkort som støtter PCI-Express? Endret 21. april 2005 av Morten K Lenke til kommentar
DanielMK Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Har PCI-Express hovedkort ja Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvis du ikke skal bruke over 3k på skjermkort så er det uten tvil dette kortet som gir deg mest ytelse for pengene. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 FY for en skam... Hadde akdri brukt mer enn 1000kr på et skjermkort. MAX Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 FY for en skam... Hadde akdri brukt mer enn 1000kr på et skjermkort. MAX Jaha? Hvorfor ikke om jeg tør spør? OnT: X800XL er det beste i den prisklassen, helt klart Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 FY for en skam... Hadde akdri brukt mer enn 1000kr på et skjermkort. MAX Synd for deg. Da går du glipp av mye "eyecandy" og høye oppløsninger! Lenke til kommentar
DanielMK Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 1000kr? Ja, selvfølgelig er eit skjermkort for 1000kr meir en godt nok for folk som ikkje spele spel. Men det gjer eg og da krever PC`en litt meir.. *Venter på BF2* Her er den nye PC`en min som snart ligger i posten: In-Win S508 Midi Tower ATX Sort Kabinett m/350W Power Abit AA8XE, I925XE, Socket-775, ATX, Firewire, SATA, GbLAN, DDR2, PCI-Ex16 Intel Pentium 4 640 3.2GHz Socket LGA775, 2MB, EM64T, BOXED m/vifte Corsair Value S. PC4200 DDR2 1024MB Kit w/two matched Value Select 512MB Samsung SpinPoint P80S 160GB SATA 8MB 7200RPM Sapphire Radeon X800XL 256MB GDDR3 PCI-Express,Tv-Out, DVI-I, Full-Retail Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort Floppydisk Intern NEC DVD recorder ND-3520A IDE Black Bulk,DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer) Creative SB Audigy 2 ZS, Bulk PCI Lydkort,THX,7.1,24-bit/192KHz Corsair Value S. PC4200 DDR2 512MB Kit w/two matched Value Select 256MB Jadda, Jadda, dere tenker vel: Pentium, for noe drit, men NEI, eg meiner motsatt. AMD Suger og Pentium er best! Har hatt så mye problemer med AMD før, har ein pentium PC no og den har gått knirkefritt i snart 3 år. Pentium er mykje det samme som AMD bare at Pentium er like bra hele tiden, AMD er super-rask i starten, men taper seg fort.. Men bortsett i fra at dere synest AMD er best, ser PC`en bra ut? Takk for svar! Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jadda, Jadda, dere tenker vel: Pentium, for noe drit, men NEI, eg meiner motsatt. AMD Suger og Pentium er best! Har hatt så mye problemer med AMD før, har ein pentium PC no og den har gått knirkefritt i snart 3 år. Pentium er mykje det samme som AMD bare at Pentium er like bra hele tiden, AMD er super-rask i starten, men taper seg fort.. Men bortsett i fra at dere synest AMD er best, ser PC`en bra ut? Takk for svar! Er det ikke et problem at du har behov for å retferdigjøre ovenfor deg selv at det er pentium du skal kjøpe. Er vel antagelig ikke mange, hvis noen som hadde reagert hvis du ikke skrev noe. Men komentaren din ba om en komentar, så det fikk den. Forøvrig er det antagelig ikke noe vits i å fortsette på dumhetene mine. Prøver bare å være føre var, slik at det ikke blir nok en teit diskusjon. Lenke til kommentar
DanielMK Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Ta det med ro.. var ment som ein spøk. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Pentium er mykje det samme som AMD bare at Pentium er like bra hele tiden, AMD er super-rask i starten, men taper seg fort.. Gode utdypte kommentarer du har. Kjekt å se at du har IT/Datamaskin kunskapen din i boks. Trenger ikke være AMD sin feil at du hadde problemer bare fordi det var deres prosessor som stod på hovedkortet ditt. Hovedkort (Bios/Chipsett etc), minne, skjermkort, harddisk, PSU, Lydkort, LAN osv. kan også føre til ustabil/problematisk maskin. Sier ikke at noen av dem er best for det fører bare til krangling og drittslenging. Pappaen min banker pappaen din, så det så! Lenke til kommentar
Myx Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Hei! Er ute etter et bra gaming GFX kort. Har ikkje råd til det dyreste men dette skal vel vere veldig bra? Sapphire Radeon X800XL 256MB GDDR3 PCI-Express,Tv-Out, DVI-I, Full-Retail Pris: 2695 komplett.no Noen som har dette? Er det verdt pengene? Tusen takk for svar!! X800 skal være et ypperlig kort, men om du legger på et par hundrelapper og er kjapp kan du få X850Pro til 2895,- fra MPX på denne ukens tilbud! Edit: Glemte å legge med linken: http://mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=49343 Endret 21. april 2005 av mythix Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 FY for en skam... Hadde akdri brukt mer enn 1000kr på et skjermkort. MAX Hvis du er en tålmodig person, synes jeg ikke dette dum idè. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ta det med ro.. var ment som ein spøk. Var ikke så veldig seriøst fra meg heller. Alt er ved ro. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 FY for en skam... Hadde akdri brukt mer enn 1000kr på et skjermkort. MAX Hvis du er en tålmodig person, synes jeg ikke dette dum idè. har faktsik bare et drit skjermkort no GeForce MX 440 64MB... må vel være tålmodig med dette kortet Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 FY for en skam... Hadde akdri brukt mer enn 1000kr på et skjermkort. MAX Hvis du er en tålmodig person, synes jeg ikke dette dum idè. har faktsik bare et drit skjermkort no GeForce MX 440 64MB... må vel være tålmodig med dette kortet Hadde jeg vert litt smart, så hadde jeg brukt det kortet enda jeg også. Men jeg kjøpt et 6800LE. Helt unødvendig kjøp i mitt tilfelle, men så spiller jeg ingen spill heller. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Det kortet er et veldig godt kort, men, Ati kortene brpker LIKE mye som nVidea kortene, hvis ikke mer. Foresten, siden du har tenkt deg en intel platform, hvofor ikke gå for et 955X kort, så kan du få dobbelkjerne også? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Foresten, siden du har tenkt deg en intel platform, hvofor ikke gå for et 955X kort, så kan du få dobbelkjerne også? Er ingen som er i slag i norge enda. Lenke til kommentar
DanielMK Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Dobbelkjerne er vel komt eller går an å få tak i i Norge. MEN, problemet er at det er ingen spill og programmer som er laget for å kjøre med Dobbelkjerne prosessor. Først etter 1 år kanskje kan ein bruke dobbelkjerne med spill og programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå