Gå til innhold

Er dette skjermkortet verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Hei!

Er ute etter et bra gaming GFX kort. Har ikkje råd til det dyreste men dette skal vel vere veldig bra?

Sapphire Radeon X800XL 256MB GDDR3 PCI-Express,Tv-Out, DVI-I, Full-Retail

Pris: 2695 komplett.no

Noen som har dette? Er det verdt pengene?

Tusen takk for svar!! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1000kr?

Ja, selvfølgelig er eit skjermkort for 1000kr meir en godt nok for folk som ikkje spele spel. Men det gjer eg og da krever PC`en litt meir.. *Venter på BF2* :love::love:

Her er den nye PC`en min som snart ligger i posten:

In-Win S508 Midi Tower ATX Sort Kabinett m/350W Power

Abit AA8XE, I925XE, Socket-775, ATX, Firewire, SATA, GbLAN, DDR2, PCI-Ex16

Intel Pentium 4 640 3.2GHz Socket LGA775, 2MB, EM64T, BOXED m/vifte

Corsair Value S. PC4200 DDR2 1024MB Kit w/two matched Value Select 512MB

Samsung SpinPoint P80S 160GB SATA 8MB 7200RPM

Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort Floppydisk Intern

NEC DVD recorder ND-3520A IDE Black Bulk,DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer)

Creative SB Audigy 2 ZS, Bulk PCI Lydkort,THX,7.1,24-bit/192KHz

Corsair Value S. PC4200 DDR2 512MB Kit w/two matched Value Select 256MB

Jadda, Jadda, dere tenker vel: Pentium, for noe drit, men NEI, eg meiner motsatt. AMD Suger og Pentium er best! :tease:

Har hatt så mye problemer med AMD før, har ein pentium PC no og den har gått knirkefritt i snart 3 år. Pentium er mykje det samme som AMD bare at Pentium er like bra hele tiden, AMD er super-rask i starten, men taper seg fort..

Men bortsett i fra at dere synest AMD er best, ser PC`en bra ut?

Takk for svar! :yes:

Lenke til kommentar
Jadda, Jadda, dere tenker vel: Pentium, for noe drit, men NEI, eg meiner motsatt. AMD Suger og Pentium er best! :tease:

Har hatt så mye problemer med AMD før, har ein pentium PC no og den har gått knirkefritt i snart 3 år. Pentium er mykje det samme som AMD bare at Pentium er like bra hele tiden, AMD er super-rask i starten, men taper seg fort..

Men bortsett i fra at dere synest AMD er best, ser PC`en bra ut?

Takk for svar! :yes:

Er det ikke et problem at du har behov for å retferdigjøre ovenfor deg selv at det er pentium du skal kjøpe.

Er vel antagelig ikke mange, hvis noen som hadde reagert hvis du ikke skrev noe. Men komentaren din ba om en komentar, så det fikk den.

Forøvrig er det antagelig ikke noe vits i å fortsette på dumhetene mine. Prøver bare å være føre var, slik at det ikke blir nok en teit diskusjon.

Lenke til kommentar
Pentium er mykje det samme som AMD bare at Pentium er like bra hele tiden, AMD er super-rask i starten, men taper seg fort..

Gode utdypte kommentarer du har. Kjekt å se at du har IT/Datamaskin kunskapen din i boks.

Trenger ikke være AMD sin feil at du hadde problemer bare fordi det var deres prosessor som stod på hovedkortet ditt.

Hovedkort (Bios/Chipsett etc), minne, skjermkort, harddisk, PSU, Lydkort, LAN osv. kan også føre til ustabil/problematisk maskin.

Sier ikke at noen av dem er best for det fører bare til krangling og drittslenging.

Pappaen min banker pappaen din, så det så!

Lenke til kommentar
Hei!

Er ute etter et bra gaming GFX kort. Har ikkje råd til det dyreste men dette skal vel vere veldig bra?

Pris: 2695 komplett.no

Noen som har dette? Er det verdt pengene?

Tusen takk for svar!! :yes:

X800 skal være et ypperlig kort, men om du legger på et par hundrelapper og er kjapp kan du få X850Pro til 2895,- fra MPX på denne ukens tilbud!

Edit: Glemte å legge med linken: http://mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=49343

Endret av mythix
Lenke til kommentar
FY for en skam... Hadde akdri brukt mer enn 1000kr på et skjermkort. MAX

Hvis du er en tålmodig person, synes jeg ikke dette dum idè.

har faktsik bare et drit skjermkort no GeForce MX 440 64MB...

må vel være tålmodig med dette kortet ;)

Hadde jeg vert litt smart, så hadde jeg brukt det kortet enda jeg også. Men jeg kjøpt et 6800LE. Helt unødvendig kjøp i mitt tilfelle, men så spiller jeg ingen spill heller.

Lenke til kommentar

Dobbelkjerne er vel komt eller går an å få tak i i Norge. MEN, problemet er at det er ingen spill og programmer som er laget for å kjøre med Dobbelkjerne prosessor. Først etter 1 år kanskje kan ein bruke dobbelkjerne med spill og programmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...