Hetfield^^ Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Metallica - The black album Tool - Aenima System of a down - System of a down Madrugada - Industrial Silence Dream Theater - Images & words Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) The Offspring - Ixnay on the hombre Denne platen traff mine ører i 4 klasse og før det var det bare "dritt" det gikk i. Spesielt "All i want" ble spilt så sterioen gikk varm. Dette albumet var inngangen til alt innen for rock og punk for min del. Et fantastisk album, med noen låter som holder uhårvlig høy kvalitet. Så noen år senere traff Trubonegro - Apocalypse dudes rett hjem i mitt hjærte. Dette er det den største musikk åpenbaringen min. Knalltøft fra a til å, Et mesterverk uten sidestykke. Endret 15. juni 2005 av kengdal Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg må legge til to. Isis - Oceanic. Isis - Panopticon. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Vel, i mine tidligste barneskole-år var det Michael Jackson som var den store helten. Albumet Dangerous var vel den første plata jeg kjøpte noensinne, og hjalp meg i retning mot resten av albumene hans. Etter en 2-3 år med MJ dabbet det av, spesielt da jeg startet å spille trommer og fikk mer rock-influence. Metallica - The Black Album var mitt første album av den stilen, og da jeg etterpå skaffet Master of Puppets var det gjort. Sistnevnte er nok den skiva jeg har hørt på mest i løpet av livet, og fortsatt ikke gått lei. Neste banebrytende album for meg må ha vært enten Green Day - Dookie eller The Offspring - Ixnay On The Hombre, var først etter de jeg fikk sans for punk-rock. Men vente etterhvert tilbake til Metallica og thrash metal igjen, som sitter igjen den dag i dag... Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Turbonegro-Scandinavian Leather Turbonegro-Ass Cobra Turbonegro-Apocalypse Dudes Neil Young-Freedom Led Zeppelin-Physical Grafitti Oasis-Morning Glory(What's The Story) Creedence Clearwater Revival-Cosmo's Factory The White Stripes-Elephant The Beatles-Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band Joy Division-Unknown Pleasures That's about it EDIT: Queens of The Stone Age-Songs for the Dead, seff Endret 14. juni 2005 av Arnulf Hitchler Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 system F - Out Of The Blue Pink Floyd - Echoes --> Minte meg på at Pink Floyd er jævla bra! Mange år siden jeg sist hørte på Pink Floyd (mest fordi pappa ikke hører sååå mye på dem mer) helt til i sommer da pappa satte Echoes på i bilen Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Meddle er vel platen du fisker etter. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Turbonegro - Apocalypse dudes (------- Fantastisk bra! Rammstein - Mutter Rammstein - Sehnsucht Pink Floyd - The Dark Side of The Moon Pink Floyd - Wish you were here Dette er vel de albumene som endret mitt syn mest.... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Blind Guardian - Nightfall in Middle-Earth Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Husker jeg kjøpte meg en Dimmu Borgir's "Stormblaast" imot slutten av barneskolen. Den gav meg bakoversveis. Husker også hvordan Slipknots selftitled-album godgjorde meg i 8-klasse. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Awake, the best of live fikk meg til å høre på litt annet enn hardcore Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Må nok være AC/DC's Let There Be Rock album Lenke til kommentar
Berdiin Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 RHCP - By The Way Iron Maiden - Dance Of Death Iron Maiden - Piece Of Mind AC/DC - High Voltage Black Sabbath - Live Evil Bruce Dickinson - Tyranny Of Souls Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Hvis man hører på Pink Floyd sangene mer en bare en gang, og hører godt på tekstene så er det mye bra! Pink Floyd er ett av bandene som endrer mitt syn på musikk, det er utrolig hva man kan uttrykke med musikk! Pink Floyd - Dark Side of the Moon Pink Floyd - WYWH Pink Floyd - The Wall Pink Floyd - Division Bell Endret 17. juni 2005 av [KingNorthGarden] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå