Jan Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Tenkte vi kunne ha enda en ny "oppramsingstråd", men den blir jo å vise stegene du tok i musikkensverden. Ha albumene i stigende rekkefølge. Nirvana - Bleach Nirvana - Incesticide The Doors - The Doors Led Zeppelin - IV Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn Pink Floyd - Meddle The Beatles - Abbey Road Pink Floyd - Wish You Were Here Nick Cave - Murder Ballads Tool - Ænima Tool - Lateralus Rage Against The Machine - Rage Against The Machine Endret 22. april 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
e321 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ralph Myerz and the jack herren band - a special album Ramstein - Reise, Reise Metallica - Load Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Iron Maiden - The Number of the Beast Manowar - Kings of Metal Kovenant - Nexus Polaris Old Mans CHild -The Pagans Prosperity Jethro Tull - Aqualoung System of a Down - Toxicity Endret 23. april 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) The Offspring - Smash KoRn - Issues Radiohead - The Bends System of a Down - Toxicity Charta 77 - Tecken I Tiden In Flames - Lunar Strain Nirvana - In Utero Satyricon - Nemesis Divina Madrugada - Industrial Silence Immortal - At The Heart Of Winter Tool - Lateralus Noe sånt, kanskje..? Har utelatt mange favoritter nå, men spesiellt de fem første endret smaken utrolig mye. EDit: feil Endret 14. juni 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
e321 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Madrugada - Industrial Silence Den glemte jeg Lenke til kommentar
WannabeZZ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Thin Lizzy - Black Rose Dio - Holy Diver Red Hot Chili Peppers - Freaky Styley Pantera - Vulgar Display Of Power Beck - Mellow Gold House Of Pain - Fine Malt Lyrics mm.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 System of a Down - Toxicity Dream Theater - Metropolis 2: Scenes from a Memory Tool - Ænima Extol - Undeceived Pink Floyd - Meddle Cynic - Focus Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Sarcofago - I.N.R.I. Keep of Kalessin - Reclaim. Pink Floyd - The Wall. Blue Oyster Cult - Agents Of Fortune. Immortal - Pure Holocaust. Metallica - Kill'em All. Metallica - ...And Justice For All. Led Zeppelin - IV. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hedningarna - Trã Oppdaget den for 11 år siden, og visste ikke at det fantes slik musikk. Gikk RETT i sjela, og gjorde etterhvert at jeg oppdaget mange knallband innen samme retning. Den plata er nok den eneste grunnen til at jeg i dag elsker samtids-folkemusikk (Nei, ikke Gåte ) Litt lyd fra skiva for de som ikke har hørt om dette før LYD Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Dream Theater - Images And Words Tool - Lateralus og Ænima Opeth - Blackwater Park Dette gjelder nok for de to siste åra, da. Før den tid var det vel The Offspring og slikt som påvirka meg. Og en masse klassisk musikk da jeg var enda mindre. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Eternal Tears Of Sorrow - Chaotic Beauty In Flames - Reroute To Remain My Dying Bride - The Draedfull Hours Katatonia - Brave Murder Day Var i denne rekkefølgen jeg ble metal frelst. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Emperor - Anthems to the Welkin at Dusk Gorgoroth - Destroyer Pink Floyd - The Division Bell Dimmu Borgir, intet spesielt album Har utelatt mange favoritter nå, men disse albumene har forandret på mye jeg en gang trodde og mente om musikk.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Metallica - Black Album Red Hot Chilli Peppers - Californication Tool - Ænema Dido - Life For Rent Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hedningarna - Trã Må si at det er det albummet som har endret min musikksmak mest. Kan også si takk for at du nevnte de for meg TAAB Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Tool - Ænima : Kjøpte den i '97, satte den i hylla etter en gjennomlytting. Tok den opp igjen etter 2 år og oppdaget dens utrolig skjønnhet! Har hørt jevnt og trutt på den siden. Radiohead - OK computer : kjøpte den samme dag som Ænima. Har hørt på den siden! Ane Brun - A Temporary Dive Xploding Plastix - Amateur Girlfriends go Proskirt Agents Queens of the Stone Age - Songs for the Deaf Built to Spill - Perfect From Now On Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hedningarna - Trã Må si at det er det albummet som har endret min musikksmak mest. Kan også si takk for at du nevnte de for meg TAAB Ahhh...det er flere av oss /Tar herved Sluffy i ed som medlem nr 2 i den norske Hedningarna fanklubben Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 For 10 år siden så hørte jeg: Ornette Coleman - Beauty Is A Rare Thing: The Complete Atlantic Recordings. The original eight albums Coleman recorded for Atlantic are here, in one form or another, in their entirety: Shape of Jazz to Come, Change of the Century, The Art of the Improvisers, Twins, This Is Our Music, Free Jazz, Ornette, and Ornette 'n' Tenor, plus To Whom Keeps a Record, comprised of recordings dating from 1959 to 1960. Given that there is a total of six completely unreleased compositions as well as alternate takes and masters, this is a formidable mountain of material recorded. The sound is wonderful and the mastering job superb. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Nirvana - Bleach enig med den Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Bloc Party - Silent Alarm Blonde Redhead - Misery Is A Butterfly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå