Aleksweb Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Hei, her er feilen: Koden jeg har brukt: div#index a:hover { background-color:#0000FF; } div#index a span { display:none; } div#index a:hover span { display:block; width:200px; position:absolute; top:8px; right:143px; } EDIT: siden ligger her: ... Takk for hjelp Endret 22. april 2005 av Aleksweb Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Du må legge til margin på "om meg" elementet. Prøv deg litt frem med margin-bottom: xxpx; margin-top: xxpx; margin-left: xxpx; margin-right: xxpx; og still litt så vil du merke at den beveger på se til den vegen du ønsker Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Eller bare bruk margin: xxpx xxpx xxpx xxpx; Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Eller bare bruk margin: xxpx xxpx xxpx xxpx; Ja det funker også, men det er litt stress å huske hva som er hva, selv husker jeg det aldri margin: 'margin-top' 'margin-right' 'margin-bottom' 'margin-left'; Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 TRouBLe Top, right, bottom, left. Eller bare med klokken fra toppen og rundt. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 TRouBLeTop, right, bottom, left. Eller bare med klokken fra toppen og rundt. Ah, har jeg aldri tenkt over før! Takk takk drange_net Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Du må legge til margin på "om meg" elementet. Prøv deg litt frem med margin-bottom: xxpx; margin-top: xxpx; margin-left: xxpx; margin-right: xxpx; og still litt så vil du merke at den beveger på se til den vegen du ønsker Hei, prøvde dette, og den ble bra i IE 6.0, men da blir den feil i opera.... og andre browsere... Takk for hjelp Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Du må legge til margin på "om meg" elementet. Prøv deg litt frem med margin-bottom: xxpx; margin-top: xxpx; margin-left: xxpx; margin-right: xxpx; og still litt så vil du merke at den beveger på se til den vegen du ønsker Hei, prøvde dette, og den ble bra i IE 6.0, men da blir den feil i opera.... og andre browsere... Takk for hjelp Da kan benytte deg av !important eller bruke et script som gjør at brukerene med forskjellige browsere får opp forskjellige stilark. Jeg bruker dette: <?php if (stristr($_SERVER['HTTP_USER_AGENT'], "opera") ) { echo '<link rel="stylesheet" type="text/css" href="styles/opera.css" />';} elseif (stristr($_SERVER['HTTP_USER_AGENT'], "FireFox") ) { echo '<link rel="stylesheet" type="text/css" href="styles/opera.css" />';} else{ echo '<link rel="stylesheet" type="text/css" href="styles/stil.css" />';} ?> Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Da kan benytte deg av !important eller bruke et script som gjør at brukerene med forskjellige browsere får opp forskjellige stilark. Jeg bruker dette: Tenkte litt på dette, men er det det eneste som kan gjøres nå? Forresten, hva kunne gjøres med !inportant ? Endret 22. april 2005 av Aleksweb Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 du kan skrive slik: height:100%; height:98% !important; da vil alle andre browsere enn IE sette høyde til 98%. IE får 100% høyde Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Ok, men blir det likt i opera og firefox? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ok, men blir det likt i opera og firefox? Det er vel bare å teste det... Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Nå har jeg lagd en css til hver browser. Og satt sida til venste, ellers så passer ikke hoverbildet... Takk for all hjelpen jeg har fått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå