TheOats Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har ikke bredbånd ennå men det kommer (ganske sikkert til høsten) og jeg lurer på følgende: 1 Hvordan skjer betalingen? 2 Broren min har også xbox og vil å ha Live, må nokk ha hub da men må vi ha 2 abbonomanger? (vil selvfølgelig spille samtidig) 3 Koster det mye? 4 Bør jeg velge Telenord eller noe annet abbonomang? (skiller selvfølgelig mellom abbonomangene på punkt 4 og 2) 5 Har etter hvert fått en del 3 månders gratis xbox live "kort" går det ann å bruke alle etter hverandre? Håper på svar, på forhånd takk Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 3 tror ikke det koster så mye... pappa betaler 4 har telenor 5 jeg har en hæv av sånne kort jeg og... men veit ikke hvordan jeg bruker dem... Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Litt problem med slike kort er at de har expire date. Vil tro fleste av korta dine har gått ut på dato. Ja det går an å bruke korta etter hverandre, men ikke på samme konto. Så hver gang du bytter må du opprettet deg et nytt alias Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 3 Koster det mye? Du får et komplett årsabonnement inkl. headset/mikrofon (som jeg synes er et must på Live) for 499,- Vel verdt pengene synes jeg; spiller nesten ikke online på PC lenger. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 3 Koster det mye? Du får et komplett årsabonnement inkl. headset/mikrofon (som jeg synes er et must på Live) for 499,- Vel verdt pengene synes jeg; spiller nesten ikke online på PC lenger. høres rimelig ut. Når man bruker headset er den aktiv hele tiden, eller bruker den vox? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Mikken aktiveres når du snakker - du kan også mute den manuelt med en knapp på kontrolleren (anbefales hvis du skal snakke med kameraten din ved siden av deg f.eks - ellers får du kjeft av de andre du spiller med/mot ) Du kan også velge om output av voice fra de du spiller med/mot skal komme bare i headsetet eller på TV/stereoanlegg. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Mikken aktiveres når du snakker - du kan også mute den manuelt med en knapp på kontrolleren (anbefales hvis du skal snakke med kameraten din ved siden av deg f.eks - ellers får du kjeft av de andre du spiller med/mot ) Du kan også velge om output av voice fra de du spiller med/mot skal komme bare i headsetet eller på TV/stereoanlegg. Høres jævlig knas ut Er det lett å finne nordiske spillere?? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Litt problem med slike kort er at de har expire date. Vil tro fleste av korta dine har gått ut på dato. Ja det går an å bruke korta etter hverandre, men ikke på samme konto. Så hver gang du bytter må du opprettet deg et nytt alias joda alle var gått ut på dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå