Ole_bob Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Jeg leta etter noe som de på overclockers.com kalte for dielectric grease, fins ikke hos MP eller noen av de andre pc mod sjappene, dette fant jeg på biltema samt MASSE andre nyttige pc kjemikalier (silikon spray, silikon fuge masse etc. etc.) Vet ikke om dere visste dette, uansett så ville jeg dele min lille oppdagelse med andre overklokkere! ----------------------- Specs: 1stk Ole_bob,- kr 49,900 ink. mva. [ Denne Melding var redigert av: Ole_bob på 2002-07-08 06:03 ] Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 syns jeg kan huske noen brukte den silikon sprayen.. om det var overclocking.com eller om det var overklokking.no husker jeg ikke.. men det er jo perfekt til å dekke over de stedene du ikke vil skal bli fuktige. Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 AAH Endelig har de fått katalogen sin på nett! Jeg gav opp biltema.no og holdt meg til papirutgaven da jeg oppdaget at man måtte laste ned katalogen som pdf-dokument. Men nå er altså atl slik det bør være! Bra biltema! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå