Gå til innhold

Positive tilbakemeldinger! (Shuttle SN95G5)

Anbefalte innlegg

Når jeg søkte på SN95G5 på forumet fant jeg mange klager og problemer med denne shuttlen som folk har opplevd. Nå vil jeg gjerne høre noen positive sider og bra ting med denne boxen fra folk som har den fra før av :)

Bestilte min søndag, og får den i morra. Og jeg har bare blitt mer og mer usikker i dag. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri hatt noe problemer.

Har 2 disker i den, 2x 512mb minnebrikker og audigy2 lydkort.

Disse kortene har jeg testet i maskinen:

• POV 6800GT
  • POV 6800Ultra*
  • Powercolor 850XT*
  • Powercolor 800xt pe**.

* Fungerte fint, men fikk ikke deksel på grunnet det er "2 slot kort".

** Er mitt nåværende kort

Så tut og kjør sier jeg, mitt system kjører nå knallstabilt.

Bare husk å hent ned siste biosoppdatering så går det nok fint.

mvh

thomas

Lenke til kommentar

Jeg hadde Shuttle SN95G5 før, men solgte den for 2uker siden, også kjøpte jeg at Shuttle Sn25P.

Men shuttle Sn95G5 var stabil som et fjell, og veldig handy.

hadde Pov6800GT med den da.

+ men testa X800XT og X800XT pe i den samt POV6800Ultra men som sakt ...da gikk iikke lokket på da :)

anbefaler deg Shuttle SN95G5 :)

Lenke til kommentar

nå er jeg forbanna! når jeg lagde denne tråden for noen dager siden, gleda jeg meg som et barn. men nå! som jeg har den! og den rett og slett bare skrudde seg av i windows installasjonen for så å slutte å funke gjør meg frustrert..

Nå viser jeg til denne tråden som en venn av meg har skrevet!

Lenke til kommentar

SHuttle SN95G5

3200+ Winchester

2x512MB Kingston HyperX 2-2-2-5-1 (skal selge disse og får snart Twinmos BH-5)

Gainward 6800LE @ 16 pipelines

WD Raptor 36,7GB

Seagate 200GB S-ATA

NEC ND-2510

Ingen ustabilitetsproblemer

Har i lang tid kjørt 250*10 på prosessor, dønn stabilt. Minnet kjører 166:200, altså 208MHz 2-2-2-5-1 @ 2,8v

Jeg får også kjørt på 260*10, prosessoren klarer det. Men jeg tror kombinasjonen av moddet skjermkort, klokking her og der, og en ganske fullbelastet PSU gjør det litt for ustabilt, har opplevd frysninger i f.eks HL2@2,6GHz.

Alt i alt ikke så ille med støy, men en Raptor og et par vifter lager jo noe. Skjermkortet kjører på 50% viftehastighet med ExperTool. Prosessor ligger noe over 40 grader, og jeg har vel aldri sett den over 55 grader i load.

Harddiskene summer og går på drøye 40 grader. Defragmentering gjør at gjeldende harddisk presser seg rett over 50 grader, noe som ikke er fullt så bra.

En veldig stilig og lekker PC, men jeg misliker litt trang plass og varme harddisker inni der, så bare jeg får penger nok, kommer jeg til å kjøpe meg et lekkert Midi-tower, DFI nForce4 og et eller annet PCI-E-kort.

Det eneste klare minuset jeg har på SN95G5, er den beryktede CD/DVD-utløserknappen. Men den lar seg fikse med litt prøving og feiling, slik at DVD-brenneren stort sett åpner seg.

Lenke til kommentar
Det eneste klare minuset jeg har på SN95G5, er den beryktede CD/DVD-utløserknappen. Men den lar seg fikse med litt prøving og feiling, slik at DVD-brenneren stort sett åpner seg.

Måtte ikke gjøre noe her for at den skulle funke, bare flytte litt på den som skal trykke inn knappen så funker den fint ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...