Blåbær Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) vet ikke hva som har skjedd men plutselig ble datan min fullav spy ware, har prøvd å fjerne har klart med de fleste programmene, ved hjelp av ad ware og selv sletting. Er uansett flere filer som jeg ikke får slettet men de lager ikke så stor skade, siden jeg har med brannmur stengt tilgang til nettet. men har fremdeles meget stort problem.. ene av spywarene har klart å gjøre det slik at jegikke får tilgang til hele display properties men bare 2 av side skillene vises. ville vært meget takknemlig om noen kunne ha hjulpt meg med det. har ingen anelse hvordan jeg fikk dem, da jeg ikke har nedlastet programvare på lenge.. Endret 21. april 2005 av rakib Lenke til kommentar
miCro Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Denne guiden tar for seg i detalj hva du kan gjøre for å fjerne spyware. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 har jo forsåvidt fjernet spywaren, nå er bare det som du ser på bildet vedlagt på den første posten som trenger å fikses på. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Du sier jo det er flere filer du ikke får slettet, så det kan jo hende det er en av disse som lager krøll? Ved å bruke de metodene listet opp i guiden bør du klare å fjerne de som er igjen, og hvem vet, kanskje det hjelper? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Du kan prøve å bruke X-Cleaner dette er ett glimrende verktøy, den finner en masse som Ad-ware ikke finner, som ei heller SpyBot finner. Den faktisk overgår Microsoft AntiSpyware også. Endret 21. april 2005 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Kan høres ut som om dette dreier seg om en trojansk hest. Du sier at du ikke har installert ting på lenge, men det kan jo være at du har hatt spyware/virus o.l. som først nå har blitt aktiv og begynt å ødelegge. Kan jo være mulig det da. Tar du virus-scann ofte og i såfall når tok du det sist? Frank_1: Takk for tipset, skal teste X-cleaner som du sier er så bra. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har du slettet veldig mye kan det hende du har fått med deg vitale filer. Dytt inn en windowsCD og kjør "fix installation"-tingen. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Denne posten hører hjemme i"Sikkerhet" og ikke i programvare. Definisjonen på sikkerhetsforumet: Diskuter datasikkerhet, deriblant virus, ormer, trojanere og spionprogrammer. Endret 21. april 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Denne posten hører hjemme i"Sikkerhet" og ikke i programvare.Definisjonen på sikkerhetsforumet: Diskuter datasikkerhet, deriblant virus, ormer, trojanere og spionprogrammer. *Off topic* Mr.Adler, Opera har kommet i fullversion, så kanskje på tide å oppdatere signaturen sin... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 flyttes til sikkerhets-kategorien. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Mr.Adler, Opera har kommet i fullversion, så kanskje på tide å oppdatere signaturen sin... Hehe, OK skal gjøre det nå! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 har fått virus tror det er bare å kjøpe meg norton antivirus. muligens jeg kan ha fått det gjennom spywaren. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 har fått virus tror det er bare å kjøpe meg norton antivirus. muligens jeg kan ha fått det gjennom spywaren. Kjøp heller NOD32 du.. slår norton LAAAANGT nedi støvlene jeg kan si det med 98% av forumets medlemmer ved min side Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Kjøp heller NOD32 du.. Jeg kan ikke annet enn å si meg HELT enig der altså, har den selv og er über fornøyd.. NOD32 Den kostet meg 274kr i året i lisens, kjøpt online EDIT: leifer litt.. Endret 23. april 2005 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 vel, viruset er fjernet og alt er tilbake i vanlig modus bortsett det med display properties vinduet. ingen som kan noe ang det? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Kjøp heller NOD32 du.. Jeg er også enig! Det virker rart det med display properties, slik ser det ut på skolen på diverse pc'er som ikke har administrator-rettigheter Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 er jo min data og jeg har alle rettigheter til å gjøre alt jeg vil. og har prøvd det meste men klarer fremdeles ikke å finne ut hva det kan være, eneste som gjenstår er registeret men der tør jeg ikke å røre, burde kanskje være noen her som har litt peiling på det håper jeg...? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 greit å bumpe litt er det vel? sliter virkelig med å få gjort noe med skjermegenskapene. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Du kan ha skylt ut ungen med badevannet. Reinstaller skjermkortdriveren din du. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 settings fungerer, så det er ikke noe med det. alle instillingene til skjermkortet er i skjønneste orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå