rvenes Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Har montert harddiskene mine opp ned no, gjer det noke? det er 4x 40 gb maxtor 7200 rpm. Grunnen til at eg har hengt dei opp ned er at eg då får inn endå ein disk i stativet. Stativet er heimemekka funnet fra gammal maskin og mekka i sammen! Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 På de fleste harddisker har det ingen ting å si på hvilken vinkel den er plassert i....kan plasseres loddrett hvis du vil :smile: Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Da vil all informasjon som blir vist på skjermen vises opp-ned. :wink: Det skal ikkje ha noke å seia. Så lenge den "opne" overflaten ikkje er i kontakt med andre komponenter så kan du henge den utenfor maskinen..(slik eg har med min eine harddisk). Lenke til kommentar
Jucas Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Ingen ting å si. Lesehodene på harddisken er aerodynamisk utformet for å holde konstant avstand til plata(ene) på harddisken, ometrent som en flyvinge og vil derfor ikke påvirkes av tyngdekraft. _Men_ en hd beregnet for stasjonær pc bør ikke ristes for mye på mens den spinner.... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Hei Jucas! Når ein er ute å flyr kan ein oppleve turbulens.. Men,det er riktig at ein kan plassere hardiskane slik som ein vil men,ein bør ungå for mykje risting. Hadde ein venn som hadde midi kabinett han måtte plassere ein hardisken lodrett for å få plass i kabinettet..Men,vart trangt når han skulle sette på ide kabelen.. ;/ Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Men, det blir sikkert _litt_ varmt? Selv om ting går, er det ikke alltid det vil si det er bra å gjøre det.... Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Kjører mine disker på høykant, funker flott. Tror faktisk det er bra for kjølingen, varme stiger jo opp...... ingenting som hindrer den. Har en spesiell kasse av tre, rikelig mer plass, den er 90 cm høy. Lenke til kommentar
boza Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Har drevet og mekket endel på gamle pc'r av type HP/AST/Cinet osv og der har jeg funnet endel forskjellige oppsett av HD, og flere setter jo table pc'r på høykant på gulvet og det tar nok ingen skade så det er bare å kjøre på. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 I mitt lian li kabinett så må jeg montere harddiskene vertikalt (90 grader). eneste måten å montere på og på seagate sine sider står det at harddiskene kan bli montert in any direction though it´s normal to mount the devices horisontal. så det så. seagate barracuda IV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå