cheeplix Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Kan noen forklare meg hva som er bra med store LAN-parties? Hvorfor drar man på det framfor å ha et stille koseLAN med noen nære venner? Alt det jeg har sett av hva folk irriterer seg over på LAN har aldri forekommet meg. (Skrikete unger og høy musikk osv.) Det eneste positive jeg kan se er compos. Hilsen en som aldri har vært på noe annet enn koseLAN og heller ikke ser poenget. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 -Compoer -lasting ja, var ikke så mye mer jeg kom på. Btw. den eneste grunnen til at jeg reiser på "store" LAN er compoer (med unntak av TG da) Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 -skaffer seg mange nye venner -flørte med jentene (ja, de kommer faktisk på de større seriøse datapartyene) -prate med folk -møte folk IRL (og dermed skaffe seg nye venner) -sosialisere ja, blir vel noe sånt. Hender stadig vekk at jeg drar på datapartyer uten PC også, bare for å hilse på folka Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Hvis jeg vil møte nye mennesker er det ikke akkurat LAN jeg drar på for å si det sånn. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Nedlsting er jo et veldig "tungt" argument! Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Fylle opp den nye disken som du kjøpte bare pga. det lanet Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Fylle opp den nye disken som du kjøpte bare pga. det lanet Hvem kjenner seg ikke igjen i akkurat det der Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Mer liv og bedre stemning. Ordentlig opplegg Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Ser ikke no point i det, mye bedre med små lokale lan med maks 20 stykker... Endret 30. april 2005 av figure_02 Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Ser ikke no point i deg, mye bedre med små lokale lan med maks 20 stykker... Ser ikke noe point i deg heller... Men små og store lan har sine fordeler og ulemper. Men det som oftest er mye hyggligere og kosligere på smålan, og nettet alltid er oppe. Mens på store lan har man mulighet for å få venner, laste ned mer, compoer (med større premier enn en pose boller) og det er som oftest litt mer "spennende" Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Fordeler/motdeler med store lan +Masse folk +Bra internettlinje +Mye liv, støy +større konkuranser -Flere Cs-nerder -større fare for at ting blir stjelt -KØ!, spesielt på dassene Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Luksusdasser med gratis tilgang på spy og bæsjeklatter på gulvet Fastfood Være sammen med andre!? Spille med andre Ha tilgang på utallige TB med ulovlig crackede filer... Foredrag? Sitte foran pcen uten at moren din maser på deg Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Sitte foran pcen uten at moren din maser på deg De maser uansett, moblitelefoner er en idiotisk oppfinnelse.... Lenke til kommentar
KAS Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Sitte foran pcen uten at moren din maser på deg De maser uansett, moblitelefoner er en idiotisk oppfinnelse.... Det geniale med mobiltelefoner er jo at du kan slå dem av. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Hadde vært mye lettere å slå av sin mor.. Jeg er også en fan av små lan-parties.. Vist jeg vil ha venner drar jeg ikke på lan. TG og GT kunne vært artig, TG på grunn av alt det andre som skjer, og GT på grunn av alle hw.no folkene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå