13Marius37 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Ja da starter jeg en idol tråd etter at jeg har sett det har vært en veldig interesse fra andre brukere. Følg retningslinjene, nettiketten etc. og ikke kom med irrelevant informasjon, gå offtopic eller "be a badass" Det resulterer bare i at tråden blir stengt og du får en advarsel! Endret 21. april 2005 av 13Marius37 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ganske greit dette ja, men: Tre-ords-regelen Tre-ords-regelen er en sperre på forumet som hindrer tråder å bli opprettet dersom emnefeltet inneholder mindre enn tre ord. Dette ble gjort fordi mengden dårlige emner som ble opprettet hver dag på forumet var enormt stor, og størsteparten av de var gjerne bare ett enkelt ord. Som du kanskje har skjønt av eksemplene ovenfor var dette noe vi ikke var særlig glad over. Vi kan nå heldigvis si at denne tre-ords-regelen har ført til et langt mer lesbart forum og en bedre opplevelse for alle brukerene. Kort sagt teller tre-ords-regelen opp antall mellomrom i emnet, og den er også derfor mulig å unngå ved å lage et emne som ser f. eks slik ut: "Hjelp ! !". Vi vil bare minne på at dette, samt alle andre forsøk på å omgå denne tre-ords-regelen er ikke tillatt og vil bli slått hardt ned på. Regelen finnes her av en grunn og emnet ditt er ikke beskrivende nok overfor innholdet hvis den kun inneholder ett skikkelig ord. Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Ja, er ikke den fin Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Synes ikke IDOL er så kult lenger. De første ukene er digg når vi får se alle som driter seg ut på audition, de folka som tror de eier og som har de største forventningene. Hoho, så har vi jo de som skal diskutere seg videre, humor Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Er enig der, de som vinner er jo de som her mest sjarm (og utsende?) Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Er enig der, de som vinner er jo de som her mest sjarm (og utsende?) That's right dude Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Hvem tror dere ryker ut i morgen da? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvem tror dere ryker ut i morgen da? Deg, hvis du ikke slutter å spamme forumet... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvem tror dere ryker ut i morgen da? Deg, hvis du ikke slutter å spamme forumet... Han må da få lov til å spørre om det. Du er den som kom med spamminga her. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Han må da få lov til å spørre om det. Du er den som kom med spamminga her. Var ikke den ene posten jeg mente, men alle postene nedover med korte useriøse inlegg uten begrunnelse og mening. Å poste er en ting, men å få opp postcounten er en annen ting. On-Topic: Jeg tror Ali ryker ut i morra, mot min vilje! Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Vi har allerede en TRÅD om dette, vi har en fin-fin søkefunksjon her på hw.no. du burde bruke den. Faen til leif Endret 21. april 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Finnes allerede lignende tråd om idol. *stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg