SemikolonP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Headsettet mitt har også vibrator, men denne dekoderen (eller hva det kalles) får ikke nok strøm til å drive headsettet (USB2). Denne dekoder-boksen har et lite blått lys, og når jeg kobler den inn i USB2 porten, skal den lyse som faen, men den gir bare et svakt lys. Jeg har Sharkoon Dynamic 5.1 headsett, så om noen har hatt samme problem og har fiksa det, så kan legge in et svar. Husk å post på en annen topic da. Så over til humoren: Ja, headsettet mitt har også vibrator. Det skal være subwhooferen. Det er ikke akkurat så lett å sette sånne svære elementer inn i et lite headset, så da er det vibrator istedet. Jeg tok å viste det headsettet til moen min. "Vibrator, hva skal man med det..." Hun skjønte nok ikke at det skulle være subwhoofer. Jeg testa det headsettet nede på PCstyling, og det vibrerte som faen (med "Drekka med" av "Dragostea Dritt Lei"). Headset med vibrator er faktisk ganske logisk, selv om noen ikke skjønner hva man skal med det. Lenke til kommentar
lassi90 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hodetelefoner me vibrator er det et ellr annt lame forsøk på å pirre spesielt intrs ellr ? når du kjøper deg et headsett me innebygd vibrator har du enten et ellr ant seriøst problem opp i det store intet ellr bare litt for mye penger men kan jo bli en ny farsått orgasme gjennom øran Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hodetelefoner me vibrator er det et ellr annt lame forsøk på å pirre spesielt intrs ellr ? når du kjøper deg et headsett me innebygd vibrator har du enten et ellr ant seriøst problem opp i det store intet ellr bare litt for mye penger men kan jo bli en ny farsått orgasme gjennom øran Les signaturen min Hvor lenge skal dette være morsom? Hodetelefoner med vibrasjon finnes, så jeg forstår ikke hva som er så morsomt Lenke til kommentar
lassi90 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 jaok d fins , men ska d lissom være den "nye" gavefarsotten te dama nå lissom , : her kjære her har du noe du kan kose deg me på ensome kvelder ?! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Da har du et problem med dama...... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hodetelefoner med vibrasjon finnes, så jeg forstår ikke hva som er så morsomt Det morsomme var vel svaret han fikk når han sa han hadde kjøpt det? "Er du helt sikker på at det er øretelefoner du har bestillt? " Lenke til kommentar
lassi90 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Da har du et problem med dama...... hehe du vet når dama er vant te d beste så må ho jo få d beste når du ikk er der au Lenke til kommentar
sigen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Da har du et problem med dama...... hehe du vet når dama er vant te d beste så må ho jo få d beste når du ikk er der au Og da kjøper du ikke et sett med hodetelefoner. Kan ikke få meg til å tro at det kan være noe behagelig Endret 9. oktober 2005 av sigen Lenke til kommentar
Innos Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Syskenbarnet mitt har øretelefoner med vibrator tror jeg, er sånn bass greie, må bruke batterier og greier, selv om de ikke er trådløse. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Siden vi er inne på vibratorer,her er det en fyr(alias Hank) ,som er ute etter nye "høyttalere". OBS!LINKEN TIL "HANK" MÅ SEES! Hank Så også på en helt ekstremt billig sak her: http://www.gibud.no/default.aspx?Page=Detail&Object=279808[/Hørte på lyden og den var faktisk ikke så verst! Men vi får se.. Hvor høyt må jeg gå opp for å få ordentlig kvalitet på høyttalerne? Håper det ikke er noen som jobber i det offentlige som leser detta, for jeg er nemlig klar for å smugle litt, hehe.. HiFi-interessert (*sensurert*@ 05/10/2005 : 22:35) Så også på en helt ekstremt billig sak her: http://www.gibud.no/default.aspx?Page=Detail&Object=279808 Er det god lyd i de der *sensurert*? Jeg synes 5000 kr var litt dyrt. :!: Hank Hehe, det var feil link!! Skulle sende den til søstra mi i forbindelse med en diskusjon.. Hva som ble diskutert,er jeg meeget nysgjerrig på. Endret 28. oktober 2005 av audiomur Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hadde jo vært bedre med ørepropper da. Da kommer de jo "inn" i et organ. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 http://www.skullcandy.com/product3.php?url...ers&category=21 bare og koble til og ehh nyyyyte ;P Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Snart blir det vanskelig å få tak i noe som IKKE vibrerer. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg kjøpte vibrerende headsett igår. Det er faktsik ganske..... Deilig! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg kjøpte vibrerende headsett igår. Det er faktsik ganske..... Deilig! 5073525[/snapback] ehm okey, bare meg som tenker koffert eller Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg kjøpte vibrerende headsett igår. Det er faktsik ganske..... Deilig! 5073525[/snapback] ehm okey, bare meg som tenker koffert eller 5077563[/snapback] Heter det vibrerende headsett eller headsett med vibrator? Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 vel, jeg syntes faktisk ikke dette var særlig morsomt. . . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå