gmortena Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Lurte på om en sony F505ES 2 x 100w rms greier å drive disse høyttalerne? eller må jeg ha noe som er enda kraftigere? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Du får lyd med den,men JBLene trenger mye mer for å "trives".Sonyen blir nok alt for snill med JBLene. Når man kjøper et par E-100 så vil man ha trykk og bass som føles,det får du ikke med Sonyen. Jeg har hatt JBL E-90 selv,så jeg kan anbefale deg å kjøpe en brukt Vincent SV-233 (har en sånn selv). Med den og et par JBL E-100 i hus kommer taket ditt til å lette! Edit:En brukt Vincent får du for ca 5-6000 kr. Kan forresten også anbefale deg en Cayin 252B,den er også rå! Nad bør du ikke vurdere,den kan ikke sammenlignes med Vincent og Cayin. Endret 21. april 2005 av Morten K Lenke til kommentar
gmortena Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Har nemlig tenkt å kjøpe dem etter sommeren, men jeg har Yamaha RXv550 på 6 x 90w rms som jeg vet selv ikke kan drive de høyttalerene! :S Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Har nemlig tenkt å kjøpe dem etter sommeren, men jeg har Yamaha RXv550 på 6 x 90w rms som jeg vet selv ikke kan drive de høyttalerene! :S Hvis det er surround du vil ha,så er det en effektforsterker du trenger. Se etter en brukt Rotel-RB991. Den er på 2*200 skikkelige watt. Rotel er knallbra merke det også! Edit:Her er forresten link til Cayin 252B. Jeg har hatt en sånn også.Nydelig forsterker!!! Endret 21. april 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Hvilken musikk hører du på forresten? Hvis du ikke er av den typen som hører på musikk på fullt volum hele tiden,så bør du ta en titt på Patos Lyric 402. Jeg har hatt MANGE forskjellige høyttalere de siste 10 årene,men har nå de Patosene og har aldri vært så fornøyd med noen høyttaler som med Patos. Endret 21. april 2005 av Morten K Lenke til kommentar
gmortena Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Hører på det meste fra Coldplay til Sonata Artica og eRa Lenke til kommentar
gmortena Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 men nå er jo jeg trossalt bare 17år ^^ så er litt mer party standard som må inn her først Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Hører på det meste fra Coldplay til Sonata Artica og eRa Da vil du garantert trives med et par Patos 402! La deg ikke lure av utseende til Patosene. De har MYE bedre elementer enn JBL. Kabinettet til Patos er også av en helt annen kvalitet enn JBL. JBL føles liksom som en pappeske i forhold. Edit:Jeg skrudde ut elementene i E-90'ene mine bare for å se på kvaliteten.Bassene og mellomtonen virker helt ok kvlitetsmessig,men jeg fikk sjokk da jeg så diskanten. Den er utrolig simpel og veier ikke mer enn ca 100 gram! Diskanten i Patos er en svær massiv sak av høy kvalitet. Endret 21. april 2005 av Morten K Lenke til kommentar
gmortena Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 hehehe ;D joaja jeg vet ikke Nå har jeg da CV og de spiller som taket letter her. Trenger god bass, sånn litt trykk samtidig skal de være egnet for hjemmekino bruk Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 hehehe ;D joaja jeg vet ikke Nå har jeg da CV og de spiller som taket letter her. Trenger god bass, sånn litt trykk samtidig skal de være egnet for hjemmekino bruk Bygg deg en Dynabel sub og bruk den sammen med Patosene. Lenke til kommentar
gmortena Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Hva er prisen på Patos Lyric 402 ? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hva er prisen på Patos Lyric 402 ? De koster egentlig 12000 kr,men jeg fikk mine for 9990 kr. Kan sende deg pm om firma jeg kjøpte de hos. Lenke til kommentar
gmortena Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Det hadde vært flotte greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå