Lucifer 666 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvor bør jeg som horde dra for å grinde wool og silk enklest mulig? Mulig en plass for wool og en for silk, men hvor finner jeg mest på kortest mulig tid? (ikke AH) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Alt som er Hummanoids er det masser av Silk/wool... Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Skal du ha wool så grind på Razormane quilboarsene like nord for Camp Turajo. Silke får du på kentaurene i thousand needles Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Silk finner man i bøtter og spann i RFC også. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Fant 50 wool cloth på 20min i deadmines. Grei farmeplass hvis du er høy nok lvl. Hvis ikke tar det alt for lang tid. Å være mage hjelper på Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Silk finner man i bøtter og spann i RFC også. Ragefire chasm eller raforfen kraul (eller noe)? Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Grind dvergene nede i.. uhm, hva het stedet igjen, iallefall, det er temmelig langt Sør i The Barrens, nord for Razorfen delene. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Azurelode mine i hillsbrad foothills later også til å være en grei plass for silk. ~lvl28 mobs Silk finner man i bøtter og spann i RFC også. Ragefire chasm eller raforfen kraul (eller noe)? Ragefire Chasm, RFK er razorfen kraul, RFD er razorfen downs Endret 22. april 2005 av TRS Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 finner vel ikke noe silk i RFC ? er vel linen du mener ? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Azurelode mine i hillsbrad foothills later også til å være en grei plass for silk.~lvl28 mobs Silk finner man i bøtter og spann i RFC også. Ragefire chasm eller raforfen kraul (eller noe)? Ragefire Chasm, RFK er razorfen kraul, RFD er razorfen downs men er ikke mye silke i ragefire chasm, tenkte at psilo skreiv feil, derfor jeg spurte.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jepp, det var RFK jeg mente. Sorry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå