Gå til innhold

Spiller du CounterStrike Source eller 1.6 ?


Hvilken versjon av CounterStrike spiller du?  

969 stemmer

  1. 1. Hvilken versjon av CounterStrike spiller du?

    • CounterStrike Source
      386
    • CounterStrike 1.6
      356
    • Begge deler
      128
    • Ingen av delene
      98


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
....Sorry, men blir så sure på folk som dere! :realmad:.....

Og jeg blir sur på folk som deg, som skal være så frekke og bedrevitere..

Nå var det ikke deg jeg var sur på, det var folk som maste om hitbox. Og hvis du kaller 40 fps lagg, så er det praktisk talt umulig å kjøre det laggfritt med 1.6 GHz og noe værre enn GF 4200TI. Du er sikker på at du ikke inbiller deg lagg (som i hakking) bare fordi det står under 100 fps i netgraphen? :roll: Prøvd med den av? :p

Lenke til kommentar
....Sorry, men blir så sure på folk som dere! :realmad:.....

Og jeg blir sur på folk som deg, som skal være så frekke og bedrevitere..

Nå var det ikke deg jeg var sur på, det var folk som maste om hitbox. Og hvis du kaller 40 fps lagg, så er det praktisk talt umulig å kjøre det laggfritt med 1.6 GHz og noe værre enn GF 4200TI. Du er sikker på at du ikke inbiller deg lagg (som i hakking) bare fordi det står under 100 fps i netgraphen? :roll: Prøvd med den av? :p

Jeg har ikke hatt på netgraph'en, og jeg er ikke så dum at jeg tror det hakker når jeg ser det er under 100 fps der.. Jeg merker det.

Lenke til kommentar

Spilte CS fra første dag, svært morsomt det. Stoppet så å spille CS før det kom til 0.7 tror jeg det var. Spilt litt CS: Source like etter at det kom ut, og må si at jeg synes det er mye enn det CS var. CS:Source har fysikk og bedre grafikk og spillet er helt likt, dermed er CS:Source bedre.

 

Aner ikke hvorfor folk gnåler over at Cs er så mye bedre enn CS:Source. Om alle de folkene de spilte med i CS hadde hoppet over til CS:Source, hadde de sagt det samme om CS:Source også.

Lenke til kommentar
Da de fleste dedikerte klan-CS 1.6spillerne ikke henger på forum som dette, noe dedikerte public-(CS:S-)spillere gjerne gjør, synes jeg denne undersøkelsen er lite respresentativ for hele verden.

Men den er vel ment for de som henger her på forumet, og ikke hele verden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...