Gå til innhold

Spiller du CounterStrike Source eller 1.6 ?


Hvilken versjon av CounterStrike spiller du?  

969 stemmer

  1. 1. Hvilken versjon av CounterStrike spiller du?

    • CounterStrike Source
      386
    • CounterStrike 1.6
      356
    • Begge deler
      128
    • Ingen av delene
      98


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke folk som gidder og spille Source.. på min pc virker det som om det lagger.. Ligger på 40 FPS, noen som vet hvorfor? :dontgetit:

 

Skulle gjerne ha begynt og spilt det, men syns det mangler noe i det..

 

1.) Gode servere.

Finner nesten bare servere med høy ping. Fins så mange andre og bedre servere til CS 1.6 enn til Source.. iallefall som jeg har funnet.

 

2.) Aim.

Unnskyld for å klage på det, men det er dårlig aiming på CS:S..

Noen prøvd Aim_ak-colt på CS 1.6? Spill det en liten stund, så går du over til aim_ak-colt på CS:S.. du treffer ALDRI.

 

3.) Bugs

Jeg får masse røde setninger i console'n min. "can't find *xxx*" osv....

 

 

Hadde dette blitt fiksa på, så greit..

 

Spillet hadde virka mye bedre om en hadde kalt det noe annet enn Counter Strike :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er ikke noe dårligere aim på cs source nei, men hitboxen er annerledes, og er man vant til 1.6 så blir det annerledes. Og når alle da ikke treffer like bra i source, så er med engang hitboxen til source så elendig ! :roll: Dere fordømmer så mye, hvis dere faktisk går inn å ser på hvilken hitbox som er mest realistisk så er det ihvertfall ikke 1.6 sin. Source sin hitbox går ofte mer "random" og det er også naturlig. Ingen har en helt stø aim i virkeligheten. INGEN !

Lenke til kommentar

Grunnen til at det er høyere ping er vel kansje fordi det krever mer. For grafikken er jo deilig.

Syntes aimen er bra, for jeg er ikke så vant til 1.6 aim ;)

Hvis ikke du ser i console, så merker en ikke noe til de bugsa :roll: (det er ikke så mange heller)

 

Det med fpsen har kansje noe med maskinvaren DIN å gjøre.

 

Totalt sett må jeg bare si at source eier!!! :w00t::D

Lenke til kommentar
Grunnen til at det er høyere ping er vel kansje fordi det krever mer. For grafikken er jo deilig.

Er det hakking du snakker om? Ping har null og niks med grafikken å gjøre.

 

--------------------

 

Siterer en venn i sin (og min) første og eneste mix i CS:S: "Hva faen gjør den tønna der da!?" Situasjon: Han står på b2 på dd2 med awp og sikter på noen som kommer på lang. Han zoomer inn, tar to steg til siden, dunker borti en tønne og spretter tre/fire meter til siden. Han bommer naturligvis og blir drept med et headshot i magen.

 

Kan noen forklare meg meningen med de utplasserte tønnene som har force field rundt seg?

Lenke til kommentar
Dere fordømmer så mye, hvis dere faktisk går inn å ser på hvilken hitbox som er mest realistisk så er det ihvertfall ikke 1.6 sin. Source sin hitbox går ofte mer "random" og det er også naturlig. Ingen har en helt stø aim i virkeligheten. INGEN !

Ah. Så det er altså meningen at skuddene skal fyke litt overalt, fordi det er sånn det er i virkeligheten?! Du skjønner, jeg liker best å treffe der jeg sikter, for at jeg skal ha en sjanse til å bygge opp ferdighetene mine i spillet.

 

Kan noen forklare meg meningen med de utplasserte tønnene som har force field rundt seg?

Uten å si noe 100% sikkert, så tror jeg det kan fikses i server.cfg. Uansett latterlig at det skal være default innstilling.

Endret av XoRc
Lenke til kommentar
Ah. Så det er altså meningen at skuddene skal fyke litt overalt, fordi det er sånn det er i virkeligheten?! Du skjønner, jeg liker best å treffe der jeg sikter, for at jeg skal ha en sjanse til å bygge opp ferdighetene mine i spillet.

 

Greit det, men ikke kall hitboxen til source urealistisk og ræva for det da.. Det som jeg reagerer på.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke folk som gidder og spille Source.. på min pc virker det som om det lagger.. Ligger på 40 FPS, noen som vet hvorfor? :dontgetit:

I tilfelle du ikke har merket det er det tusen ganger bedre grafikk på Source, hvilket suger mer kraft av PCen. At spillet heter Counter-Strike betyr ikke at man MÅ ha 100 fps konstant, vennen.

 

:kos:

 

Tenk, tenk, TENK!!!!

 

For dere som maser på hitbox: De er bedre enn 1.6 sine, det hadde dere visst hvis dere virkelig brydde dere om å fikse de.

 

Sorry, men blir så sure på folk som dere! :realmad:

Lenke til kommentar
,14/06/2005 : 17:05] Asj, Source suger :p CS 1.6 forever!

Det er sånne som deg med slike komtentarer som det, som burte bli nektet å skrive i et forum. Det er så utrolig lite inteligens og mangel på argumentasjo ved å kommentere slikt du gjør her. hater slike utsagn.

 

Da er det bedre at du tar deg 3 min og forteller oss andre HVORFOR du ikke liker css og hva som gjør at du mener at sc er sååå mye bedre.

Endret av Sephiroth
Lenke til kommentar
....Sorry, men blir så sure på folk som dere! :realmad:.....

Og jeg blir sur på folk som deg, som skal være så frekke og bedrevitere..

 

Jeg vet at maskinvaren min ikke er plettfri, men når en kompis av meg klarer og spile CS:S med P4 1.6GHz og laaangt dårligere grafikkort enn meg, LAGGEFRITT, så trudde jeg at en XP3200+, GeForce 4 Ti4200 og 512 ram sku klare det litt bedre.. ;)

 

Kun ett spørsmål, for 1.6 er også slik, får FPS drop inniblandt. Jada jada.. grafikkortet er ikke best.. men det burde da klare det, når minimumskravet på maskinvaren på half-life er:

Win 95/98/NT

Pentium 166MHz

32MB RAM

3D Grafikkort med 4MB RAM

2X CD-Rom.

Multiplayer: Upp till 32 spelare över eller Nätverk (LAN) eller Internet

 

og HL2 er:

Minimum Requirements

 

Win ME/98/2000/XP ? 1.2 GHz Processor 256MB RAM

DirectX 7 level graphics card

3GB HD

DVD-Rom.

 

Recommended System

 

Win 2000/XP 2.2 GHz Processor

512MB RAM

DirectX 9 level graphics card

3GB HD

DVD-Rom

 

 

 

Slå den?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
kjøp deg ny pc eller pc deler. det er verdt det,

hehe

For det første, jeg er 14 år, og driter ikke penger. Og for det andre, så synes jeg ikke det er verdt det. Kjøper ikke ny PC bare fordi jeg spiller litt CS. PCen holder til alt det andre jeg driver med så...

 

Edit: Og i tillegg så synes jeg 1.6 er bedre enn Source.

Endret av Prodigy_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...