Gå til innhold

Spiller du CounterStrike Source eller 1.6 ?

Hvilken versjon av CounterStrike spiller du?  

969 stemmer

1. 1. Hvilken versjon av CounterStrike spiller du?

• CounterStrike Source
      386
    • CounterStrike 1.6
      356
    • Begge deler
      128
    • Ingen av delene
      98

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror egentlig at grunnen til at mange tviholder til 1.6 er at hardwaren ikke er tipp topp.

Mulig, men ikke her i gården. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det angår i hvertfall grafikken. Liker den rett og slett ikke.

Så for meg, så er det like morsomt å se inni ræva til en kompis som å spille CS: Source. Ikke det at jeg bruker å gjøre det, men, men ...

Lenke til kommentar
Jeg tror egentlig at grunnen til at mange tviholder til 1.6 er at hardwaren ikke er tipp topp.

Mulig, men ikke her i gården. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det angår i hvertfall grafikken. Liker den rett og slett ikke.

Så for meg, så er det like morsomt å se inni ræva til en kompis som å spille CS: Source. Ikke det at jeg bruker å gjøre det, men, men ...

Åh, ikke vær sjenert nå... de fleste her er ganske tollerente når det kommer til stykket. ;)

Lenke til kommentar

problemet jeg har med source handler om skytinga og aiminga.

jeg føler liksom at jeg ikke har noe kontroll, det føles ut som alle de andre spillene der ute, rainbow six etc.

i 1.6 har man full kontroll, jeg kan liksom "føle" hvor hver eneste kule går, og særlig sprayen er digg.

men for en stund siden stoppet jeg og sammenligne det med 1.6, jeg tok det heller for det det var, og da er det digg grafikk og mange kule features og småting som 1.6 ikke har.

så alt i alt liker jeg egentlig source som sitt eget spill, men 1.6 er fortsatt kongen for kompetitivt gaming.

Lenke til kommentar

Ikke det problemet her heller, hardware er absolutt ikke grunnen til at jeg spiller source.....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...