Gå til innhold

Spiller du CounterStrike Source eller 1.6 ?


Hvilken versjon av CounterStrike spiller du?  

969 stemmer

  1. 1. Hvilken versjon av CounterStrike spiller du?

    • CounterStrike Source
      386
    • CounterStrike 1.6
      356
    • Begge deler
      128
    • Ingen av delene
      98


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, og det er ikke gameplayen! For gameplayen er akkurat den samme.. De går ut på det samme..

 

Det som får de fleste "cs-geeks'a" til å mislike Source, er jo nettop at det er annerledes grafikk, spilleren man har føles annerledes (oppfører seg annerledes når man løper osv) og det er annerledes "nøyaktighet" på siktet.

 

Men gameplayen er fortsatt lik.

Lenke til kommentar

Huff, synes det er kun negativt at Source blir mer og mer populært. For min del kan alle 8-17/18-åringer holde seg til 1.6. De siste månedene har det blitt markant dårligere stemning på de gode publicserverne pga alle fjortissene som strømmer til. Cheating, td, tk og generelt dårlig oppførsel har blitt mye mer utbredt. Før opplevde man aldri slik oppførsel på source-servere. Gjennomsnittsalderen var mye høyere, mest sannsynlig fordi ungene ikke hadde god nok maskinvare. Skulle ønske valve gir ut en oppdatering som gjør at source krever mye mer, så vi får luka bort ugresset.

Lenke til kommentar
Huff, synes det er kun negativt at Source blir mer og mer populært. For min del kan alle 8-17/18-åringer holde seg til 1.6. De siste månedene har det blitt markant dårligere stemning på de gode publicserverne pga alle fjortissene som strømmer til. Cheating, td, tk og generelt dårlig oppførsel har blitt mye mer utbredt. Før opplevde man aldri slik oppførsel på source-servere. Gjennomsnittsalderen var mye høyere, mest sannsynlig fordi ungene ikke hadde god nok maskinvare. Skulle ønske valve gir ut en oppdatering som gjør at source krever mye mer, så vi får luka bort ugresset.

7185050[/snapback]

Hvem sier at CSS er for 18år + da? alderen er 16. :tease: Men mener også at det er dumt med alle kidsa som tuller seg, men kan ikke bare adminen kicke de? eller voteban?

Endret av vhordnes
Lenke til kommentar

Jeg startet med 1.6 for ett års tid siden, var elendig i begynnelsen, men syns jeg kommer meg litt nå.

Etter at jeg fikk meg Source så gikk det mye bedre også.

 

Har 1.6, CZ og CSS, men alt i alt liker jeg Source best.

 

Er enig, mange 12 åringer på CSS som skriker i mic'en og masse sånt tull. Teamkills er også utbredt. Ikke noe moro. :nei:

 

Men er da ikke alle servere det er slikt (heldigvis). :thumbup:

Lenke til kommentar
Det skulle vært ett "community" som du MÅ registrere deg, og være over så og så gammel.. 16 år +.. Og hvis man TK'er osv for mye, eller de andre på serveren klager mye på deg pga cheat, uvoksen oppførsel osv, så blir man bannet fra community'et..

 

Hvem vil starte?

7185556[/snapback]

16+ ja, skriver du det når du registerer deg da? Man må jo det, og da slipper jo alle fjortissene inn uansett. :hrm:

 

BTW: Det finnes folk som er under 16 og forsatt kan oppføre seg når de spiller CS. :)

Lenke til kommentar
Ja, fjortiss er ingen alder men en tilstand.

7186141[/snapback]

 

Enig med Matsemann tilstand, er fortsatt 14 selv men føler meg som en 15åring(Har bursdag litt seint men :thumbdown: ) Men jeg har vært bort i yngre folk som er helt gærne og som skjønner ingen ting, bare peiser ting ut i mikk som Krokanrull sa! kjipt. jeg prøver for det meste å holde meg langt fra sånn server. diconnecter med en gang noen folk som cheater, skyter med vilje gjennom vegger og sånt.

Lenke til kommentar
Det skulle vært ett "community" som du MÅ registrere deg, og være over så og så gammel.. 16 år +.. Og hvis man TK'er osv for mye, eller de andre på serveren klager mye på deg pga cheat, uvoksen oppførsel osv, så blir man bannet fra community'et..

 

Hvem vil starte?

7185556[/snapback]

16+ ja, skriver du det når du registerer deg da? Man må jo det, og da slipper jo alle fjortissene inn uansett. :hrm:

 

BTW: Det finnes folk som er under 16 og forsatt kan oppføre seg når de spiller CS. :)

7185587[/snapback]

helt enig med at det re mange som oppfører seg selv om de er under 16 år.. Her har du ett eksempel :p lol

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...