Gå til innhold

Spiller du CounterStrike Source eller 1.6 ?


Hvilken versjon av CounterStrike spiller du?  

969 stemmer

  1. 1. Hvilken versjon av CounterStrike spiller du?

    • CounterStrike Source
      386
    • CounterStrike 1.6
      356
    • Begge deler
      128
    • Ingen av delene
      98


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det eneste som faktisk er mulig å pirke på er hitboxene, men det har jeg personlig aldri sett på som et problem. Er en tilvenningssak.

6670471[/snapback]

 

Strengt tatt er visst ikke hitboksene så ille som mange skal ha det til. De er litt for små i 1.6, og litt for store i Source (i forhold til selve modellen).

 

For min del går det aller mest i Source, men det hender at jeg fyrer opp 1.6, skjønt det er ikke mye.

Lenke til kommentar
Soruce! Grafikken i 1.6 er værre enn det første Worms spillet.  :nei:

6650265[/snapback]

 

 

Spiller selvfølgelig Source. Grafikken på 1.6 er så elendig at jeg ikke klarer og spille det.

6650625[/snapback]

 

 

Alle spill handler ikke om grafikk! Tetris er jo konge(bare et eksempel), men har ikke akkuratt den beste grafikken..

 

Sånn som neadii sier, spillbarheten er 100 ganger bedre..

 

og som dere skjønenr spille jeg bare 1.6, dama spiller source, men bare fordi hu er noob ;)

6654754[/snapback]

 

Ok, så du sier spillbarheten på Counter-Strike 1.6 er 100 ganger bedre enn Counter-Strike: Source sin spillbarhet. Da spør jeg deg dette spørsmålet: Hvorfor? Hva er det som er som spesielt med Counter-Strike 1.6?

Lenke til kommentar
Ok, så du sier spillbarheten på Counter-Strike 1.6 er 100 ganger bedre enn Counter-Strike: Source sin spillbarhet. Da spør jeg deg dette spørsmålet: Hvorfor? Hva er det som er som spesielt med Counter-Strike 1.6?

6671584[/snapback]

 

det er flere av oss som lurer på.. men det er ingen som klarer å komme med et ordentlig svar! :roll:

Lenke til kommentar
Ok, så du sier spillbarheten på Counter-Strike 1.6 er 100 ganger bedre enn Counter-Strike: Source sin spillbarhet. Da spør jeg deg dette spørsmålet: Hvorfor? Hva er det som er som spesielt med Counter-Strike 1.6?

6671584[/snapback]

 

det er flere av oss som lurer på.. men det er ingen som klarer å komme med et ordentlig svar! :roll:

6671629[/snapback]

jeg syns: sikte er helt fucka, det virker ikke som det skal! Grafikken er jo bra, men det er ikke så mye og bry seg om. Lydene er ødelegger mye syns jeg, høres ikke like realistisk ut.

 

Men forresten, liker ikke grafikken i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Du har altså skutt (i virkeligheten) med alle våpnene som er på Counter-Strike: Source? Og hva mener du med at "sikte er helt fucka"? Selve siktet på spillet, eller rekylen?

6676116[/snapback]

det er min mening om hvordan det er da. I forhold til andre spill o.l.

 

Og jeg mener at hvordan man sikter et sted og treffer et annet.. (men minimal margin men merker det)

Lenke til kommentar

Spiller utelukkende source. Grunnen er at jeg tok opp CS igjen etter god pause, da litt etter source var lansert. Så ingen grunn til å gå for den eldste varianten da ;) Skjønner jo selvfølgelig de som holder seg til 1.6 da. Merker fort hvor grønn-jævlig det er å spille 1.6 nå som jeg er vant til source, og jeg tviler ikke på at det er samme situasjon om man går andre veien.

 

Vanesak er vanesak, og smaken er som baken :)

Lenke til kommentar
Matias   Postet 14/08-2006 : 22:55

 

Hvordan har du spillt da? Har du drevet aktivt og vært i klan osv.?

 

Ehh, Hva er det du prøver å få fram her egentlig? :hmm: Har både spilt 1.6 og Source.. Er ikke med i klan men spiller ofte med kompiser både hjemme og på LAN ;)

6695210[/snapback]

 

Har en liten teori om at de som mener det er så mye bedre å gå over til Source osv. er noobs som ikke har drevet aktivt med CS. Ser ut som den passer til deg i hvert fall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...